سلامتفوری

اسلامی بزرگترین کلینیک زخم تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: با کمک سازمان انرژی اتمی ایران تا دو ماه آینده بزرگترین کلینیک زخم کشور در اصفهان افتتاح خواهد شد

م
محمد رضا حسنی
۱۴ مرداد ۱۴۰۴، ۱:۳۴
1 دقیقه۱۹۴۰

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: با کمک سازمان انرژی اتمی ایران تا دو ماه آینده بزرگترین کلینیک زخم کشور در اصفهان افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه تحویل دستگاه‌های پلاسمای سرد به مرکز درمانی فارابی اصفهان، اظهار کرد: با کمک سازمان انرژی اتمی ایران تا دو ماه آینده بزرگترین کلینیک زخم کشور در اصفهان افتتاح خواهد شد و خدمات آن در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.وی اضافه کرد:‌ فناوری پلاسمای سرد که با تلاش دانشمندان هسته‌ای کشور بومی‌سازی شده و به نتیجه رسیده، درمانی موثر برای زخم‌های مزمن محسوب می‌شود.وی تصریح کرد: اسلامی با بیان اینکه با فناوری پلاسمای سرد عوارض بیماران دارای زخم‌های مزمن به صورت محسوسی کاهش می‌یابد، گفت: این فناوری در اختیار تعداد محدودی از کشورها است و دانشمندان ما این دانش را با تحقیقات و زحمت فراوان بومی‌سازی کرده‌اند و این فناوری وارداتی نیست تا کسی بتواند این علم را از بین ببرد. وی یادآور شد: این فناوری در اختیار ۹ بیمارستان کشور قرار دارد که در چهار بیمارستان به‌صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ است و کلینیک‌های زخم پنج بیمارستان مجهز به این فناوری نیز به زودی مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: با کمک سازمان انرژی اتمی ایران تا دو ماه آینده بزرگترین کلینیک زخم کشور در اصفهان افتتاح خواهد شد

واکنش خود را ثبت کنید

نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید

۰ واکنش
اشتراک‌گذاری:

نظرات۰

م
0/1000
در حال دریافت نظرات...

    اخبار مرتبط

    مهم‌ترین اخبار