دانش آموزان دختر دوره متوسطه استان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: ده هزار نفر متشکل از ۵۵۰۰ دانش آموز دختر و ۴۵۰۰ دانش آموز پسر به مرور تا آبان و آذر به اردوی راهیان نور اعزام میشوند.
حسین دهقانی افزود: امروز ۳۴۰ نفر از دانش آموزان دختر از نجف آباد به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
وی خاطر نشان کرد: ۲۳۲ اتوبوس برای انتقال دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
دانش آموزان دختر دوره متوسطه استان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰