اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی جان ۳ بیمار نیازمند پیوند عضو را نجات داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ثبت هفتمین اهدای عضو خبر داد و گفت: اعضای بدن مرحوم سید حسن بهشتی مرقی که دچار مرگ مغزی ناشی از تصادف شده بود، با رضایت خانوادهاش اهدا شد
محمدرضا فاضل افزود: کبد و کلیههای این بیمار پس از تایید نهایی تیم پزشکی و رضایت خانواده، به بیماران نیازمند پیوند زده شد.
اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی جان ۳ بیمار نیازمند پیوند عضو را نجات داد.
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰