گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا از توقيف يک دستگاه سواري حامل 219 هزار و 590 قرص و 54 بطري شربت غيرمجاز در ايست و بازرسي شهيد امامي اين شهرستان خبرداد.
سرهنگ" شکرالله پورخاقان" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس بيان کرد: ماموران انتظامي مستقر در ايستگاه ايست و بازرسي شهيد" امامي" اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه سواري که با سرعت زياد در حرکت بود مشکوک و براي بررسي آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا در ادامه گفت: مأموران پس از متوقف کردن خودرو موفق شدند در بازرسي از آن 219 هزارو 590 حبه قرص و 54 بطري شربت غيرمجاز و فاقد مدارک معتبر را کشف کنند.
اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير که با تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا در ادامه گفت: مأموران پس از متوقف کردن خودرو موفق شدند در بازرسي از آن 219 هزارو 590 حبه قرص و 54 بطري شربت غيرمجاز و فاقد مدارک معتبر را کشف کنند.
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰