همواره سلامت و امنیت دو امتیاز ویژه ایران محسوب می شد و هر آن گونه مشکلی پیش می آمد دلخوش به امنیت بودیم اما بدنبال شیوع کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و رها کردن جامعه از سوی مسئولان متولی و بی هنری آنها در اداره کردن جامعه به لحظه بحران، باعث شده که شاهد یک جامعه سارق ساز ودزدانی باشیم که امنیت جامعه را هدف قرار داده اند.
همانطور که بگیر وببندهای امربه معروف و نهی از منکر نتوانست حجاب را اجباری کند و زندانی کردن ها هم توبیخی برای مجرمین نشد.
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰