سلامت

نبض مهربانی در پالایشگاه اصفهان؛ ۱۸۰ نفر از کارکنان خون خود را اهدا کردند

شرکت پالایش نفت اصفهان، همزمان با فرا رسیدن ایام ماه ربیع‌الثانی، پویش اهدای خون با حضور گسترده کارکنان این شرکت برگزار شد.

م
محمد رضا حسنی
۱۵ آبان ۱۴۰۴، ۷:۳۵
1 دقیقه۲۲۳۰

به گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت پالایش نفت اصفهان، همزمان با فرا رسیدن ایام ماه ربیع‌الثانی، پویش اهدای خون با حضور گسترده کارکنان این شرکت برگزار شد.

این برنامه روز دهم آبان در درمانگاه شماره ۲ شهرک شهید منتظری و در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان در درمانگاه شماره ۱ شرکت انجام شد.

در مجموع بیش از ۲۱۰ نفر از کارکنان برای شرکت در این اقدام انسان‌دوستانه حضور یافتند که پس از انجام معاینات پزشکی و بررسی‌های لازم، ۱۸۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و به منظور کمک به بیماران نیازمند خون در استان اصفهان صورت گرفت.

شرکت پالایش نفت اصفهان، همزمان با فرا رسیدن ایام ماه ربیع‌الثانی، پویش اهدای خون با حضور گسترده کارکنان این شرکت برگزار شد.

واکنش خود را ثبت کنید

نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید

۰ واکنش
اشتراک‌گذاری:

نظرات۰

م
0/1000
در حال دریافت نظرات...

    اخبار مرتبط

    مهم‌ترین اخبار

    نبض مهربانی در پالایشگاه اصفهان؛ ۱۸۰ نفر از کارکنان خون خود را اهدا کردند