وزارت دفاع در بیانیهای تأکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران دریافتهاند که در پاسخ هر ماجراجویی و خطای محاسباتی در منطقه، سیلی بسیار محکمی از نیروهای مسلح مقتدر کشورمان دریافت خواهند نمود.
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بهمناسبت روز صنعت دفاعی بیانیهای صادر کرد.
متن این بیانیه بهشرح زیر است:
با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فروپاشی حکومت وابسته پهلوی و پایان استیلای مستشاران نظامی آمریکایی بر مقدرات و امور نیروهای مسلح کشور، فصل تازهای از خودکفایی، پویایی و پیشتازی در دستاوردهای دفاعی رقم خورد و با قطع ید نظام سلطه از سرمایههای این مرز و بوم و علیرغم چهار دهه تحریم همهجانبه و ظالمانه، صنعت دفاعی کشور بهپشتوانه متخصصین و نخبگان مؤمن و متعهد خود تبدیل به یکی از مظاهر رشد، تعالی و بالندگی شده و پیشرفتهای بزرگ و تحسینبرانگیزی را در این حوزه رقم زده است.
دستاوردهای فرزندان ملت در حوزههای مختلف موشکی، تسلیحاتی، فضایی و طراحی و تولید انواع جنگافزارها و ادوات نظامی متناسب با نیاز دفاعی کشور و با فناوریها و استانداردهای روز جهانی، توانست کشور را از اوج وابستگی به بیگانگان به قلههای خودکفایی و اقتدار برساند و جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به قطب اقتدار دفاعی و بازدارندگی در منطقه نماید.
ملت شریف ایران در سایه اتحاد و بصیرت، نتایج این شکوه و اقتدار را در جنگ تحمیلی دوازدهروزه اخیر بعینه مشاهده نمود و بر لزوم تولید محصولات دفاعی بازدارنده صحه گذاشت، همچنین رسانههای مختلف جهان نیز بارها به پوشش قدرت حیرتانگیز موشکی کشور عزیزمان پرداختند و دشمنان جمهوری اسلامی ایران دریافتند که در پاسخ هر ماجراجویی و خطای محاسباتی در منطقه، سیلی بسیار محکمی از نیروهای مسلح مقتدر کشورمان دریافت خواهند نمود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک این روز باشکوه به خانواده بزرگ صنعت دفاعی کشور و پاسداشت مقام شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهویژه شهدای دفاع مقدس دوازدهروزه با اتکا به تجارب و اندوختههای ناشی از مجاهدتهای 46ساله اخیر در چارچوب تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدّ ظلّه العالی) با تولید، ساخت و آمادهسازی تسلیحات و تجهیزات پیشرفته و فناورانه برای پاسخگویی به تهدیدات دشمنان و نیز تعمیق دیپلماسی دفاعی فعال؛ و با تکیه بر توان بومی، بار دیگر با مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنهای عزیز (مدّ ظلّه العالی) تجدید بیعت نموده و ضمن تعهد و پایبندی خود به آرمانهای والای انقلاب اسلامی اعلام میدارد کارکنان خدوم و ولایتمدار این وزارتخانه در راستای تولید و بازتولید قدرت، تجهیز، تسلیح نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بهمناسبت روز صنعت دفاعی بیانیهای صادر کرد.
متن این بیانیه بهشرح زیر است:
با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و فروپاشی حکومت وابسته پهلوی و پایان استیلای مستشاران نظامی آمریکایی بر مقدرات و امور نیروهای مسلح کشور، فصل تازهای از خودکفایی، پویایی و پیشتازی در دستاوردهای دفاعی رقم خورد و با قطع ید نظام سلطه از سرمایههای این مرز و بوم و علیرغم چهار دهه تحریم همهجانبه و ظالمانه، صنعت دفاعی کشور بهپشتوانه متخصصین و نخبگان مؤمن و متعهد خود تبدیل به یکی از مظاهر رشد، تعالی و بالندگی شده و پیشرفتهای بزرگ و تحسینبرانگیزی را در این حوزه رقم زده است.
دستاوردهای فرزندان ملت در حوزههای مختلف موشکی، تسلیحاتی، فضایی و طراحی و تولید انواع جنگافزارها و ادوات نظامی متناسب با نیاز دفاعی کشور و با فناوریها و استانداردهای روز جهانی، توانست کشور را از اوج وابستگی به بیگانگان به قلههای خودکفایی و اقتدار برساند و جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به قطب اقتدار دفاعی و بازدارندگی در منطقه نماید.
ملت شریف ایران در سایه اتحاد و بصیرت، نتایج این شکوه و اقتدار را در جنگ تحمیلی دوازدهروزه اخیر بعینه مشاهده نمود و بر لزوم تولید محصولات دفاعی بازدارنده صحه گذاشت، همچنین رسانههای مختلف جهان نیز بارها به پوشش قدرت حیرتانگیز موشکی کشور عزیزمان پرداختند و دشمنان جمهوری اسلامی ایران دریافتند که در پاسخ هر ماجراجویی و خطای محاسباتی در منطقه، سیلی بسیار محکمی از نیروهای مسلح مقتدر کشورمان دریافت خواهند نمود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک این روز باشکوه به خانواده بزرگ صنعت دفاعی کشور و پاسداشت مقام شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهویژه شهدای دفاع مقدس دوازدهروزه با اتکا به تجارب و اندوختههای ناشی از مجاهدتهای 46ساله اخیر در چارچوب تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدّ ظلّه العالی) با تولید، ساخت و آمادهسازی تسلیحات و تجهیزات پیشرفته و فناورانه برای پاسخگویی به تهدیدات دشمنان و نیز تعمیق دیپلماسی دفاعی فعال؛ و با تکیه بر توان بومی، بار دیگر با مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنهای عزیز (مدّ ظلّه العالی) تجدید بیعت نموده و ضمن تعهد و پایبندی خود به آرمانهای والای انقلاب اسلامی اعلام میدارد کارکنان خدوم و ولایتمدار این وزارتخانه در راستای تولید و بازتولید قدرت، تجهیز، تسلیح نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
وزارت دفاع در بیانیهای تأکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران دریافتهاند که در پاسخ هر ماجراجویی و خطای محاسباتی در منطقه، سیلی بسیار محکمی از نیروهای مسلح مقتدر کشورمان دریافت خواهند نمود
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰