در روز دوم رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان تیم گیتی پسند میزبان تیم سن ایچ ساوه بود و در پایان با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست.
نیمه اول این بازی با وجود حملات دو تیم بر روی دروازه ها با تک گل محمدحسین درخشانی به پایان رسید.
در نیمه دوم هر دو تیم به دنبال باز کردن دروازه و رسیدن به گل بودند که در این نیمه سهم سن ایچ یک گل و شاگردان کشاورز دو گل توسط مهدی کریمی و محمد شجری بود تا گیتی پسندیها ۳ بر یک پیروز این میدان شوند.
گیتی پسند در روز دوم هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳ بر ۱ سن ایچ ساوه را شکست داد
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰