سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در جلسه صبح امروز، با تعطیلی ها از روز دوشنبه موافقت شد اما هنوز تصمیم گیری در خصوص عبور و مرور و کنترل شدید مسیرها صورت نگرفته است.
حجت الله غلامی در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: تا عصر امروز در خصوص کنترل شدید رفت و آمدها و عبور و مرور خودروها تصمیم گیری میشود.
وی بیان داشت: تصمیم بر این شد که اگر خودروی خلاف کرد و از محدوده شهر خارج شد جریمه و اگر تا 10 روز مبلغ جریمه را پرداخت نکرد، مبلغ 2 برابر میشود.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: تعطیل ها بدون پیوست به تصویب رسید.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: تعطیل ها بدون پیوست به تصویب رسید.
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰