دانشگاه در اجرای برنامه عملیاتی ششماهه نخست سال 1404 موفق شد جایگاه برتر را در میان دانشگاههای کشور کسب نماید. این موفقیت حاصل تلاش و همت مدیران، کارشناسان و مسئولان پایش دانشگاه در تحقق اهداف تعیینشده و اجرای دقیق برنامههای عملیاتی است.
در همین راستا، مهندس طاهر موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامهای رسمی از مسئولین و کارشناسان دانشگاه بهویژه تیم پایش، بهخاطر اجرای موفق برنامههای عملیاتی و دستیابی به جایگاه برتر تقدیر و تشکر نمود.
این دستاورد ارزشمند نشاندهندهی توانمندی دانشگاه در مدیریت، برنامهریزی و پایش مستمر فعالیتها بوده و گامی مهم در مسیر ارتقای جایگاه علمی و اجرایی دانشگاه در سطح ملی محسوب میشود.
این دستاورد ارزشمند نشاندهندهی توانمندی دانشگاه در مدیریت، برنامهریزی و پایش مستمر فعالیتها بوده و گامی مهم در مسیر ارتقای جایگاه علمی و اجرایی دانشگاه در سطح ملی محسوب میشود.
واکنش خود را ثبت کنید
نظر خود را با یک لمس درباره این گزارش بیان کنید
نظرات۰