حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
آتش سوزی بانک ملی حکیم نظامی، 5 مصدوم بر جای گذاشت

بر اثر تصادف مینی بوس و سمند در چادگان ، هشت نفر مصدوم شدند که یک مرد 30 ساله جان خود را از دست داد و به بیمارستان بوعلی چادگان انتقال یافت.

مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان:

آتش سوزی بانک ملی حکیم نظامی، 5 مصدوم بر جای گذاشت

مدیر مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی  استان اصفهان گفت:  بدنبال آتش سوزی بانک ملی در اول حکیم نظامی  شامل مصدومیت 5 نفر شدیم که علت حادثه اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، غفور راستین اظهار داشت:  در این حادثه دو مرد و سه زن مصدوم و به بیمارستان امام موسی کاظم و شریعتی انتقال یافتند.

وی بیان داشت: بدنبال انفجار سلیندر گاز در فلاورجان-ایمان شهر، شاهد آتش گرفتن یک منزل و مصدوم شدن 4 نفر شدیم  که در این حادثه یک مرد و یک زن و دو کودک تا 90 درصد دچار سوختگی شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این حادثه  دو کد 115 و یک کد هلال احمر اعزام شدند و به بیمارستان امام موسی کاظم انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: بر اثر تصادف مینی بوس و سمند در چادگان ، هشت نفر مصدوم شدند که یک مرد 30 ساله جان خود را از دست داد و به بیمارستان بوعلی چادگان انتقال یافت.

راستین اظهار داشت: در حادثه ویژه تصادف ال ۹۰ با برلیانس در ورودی کمربندی شهرضا از سمت اصفهان شش نفر مصدوم شدند که شامل 3 مرد و دو زن و یک دختر بچه شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حادثه ویژه غرق شدگی در آب زاینده رود واقع در باغ بهادران یک مرد 27 ساله جان خود را از دست داد و افزود: در پارک ساحلی باغ بهادران شاهد یک جوان بر اثر غرق شدگی بودیم.

وی گفت: در حادثه ویژه تصادف زنجیره ای(مینی بوس و ۲۰۶وپراید) در منطقه کوه سرخ ، 7 نفر مصدوم و یک مرد 27 ساله جان خود را از دست داد.

دیدگاه / پاسخ