حالت شب
  • Saturday, 04 May 2024
آشنایی با جم براول استارز و روش های به دست آوردن آن

آشنایی با جم براول استارز و روش های به دست آوردن آن

شرکت های مختلفی در دنیا روی کار آمده اند تا بازی های دیجیتالی را روانه بازار کنند، اما تنها تعداد محدودی از آن ها موفق شده اند که بازی هایی با مخاطب بالا تولید کنند. بازی های قابل نصب بر روی گوشی موبایل پر طرفدار تر هستند و زیرا کاربر به راحتی می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

بازی براول استارز در میان بازی های محبوب در سر تاسر دنیا قرار دارد و یکی از عنصرهای اصلی این بازی، جم می باشد که از روش های مختلفی می توان آن را به دست آورد. در این مقاله شما را به طورکامل با جم براول استارز و روش های به دست آوردن آن آشنا می کنیم، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

نحوه بازی مهیج براول استارز

براول استارز را شرکت نام آشنای سوپر سل ساخته است که یک بازی آنلاین و مهیج با سبک اکشن می باشد. در این بازی وجود مراحل مختلف، امکانات متعدد، کاراکترهای جذاب، گرافیک بسیار قوی و ... لذت بازی را برای گیمرها دوچندان می کند.

نحوه بازی به این صورت است که یک تیم را تشکیل می دهید و در برابر حملات دشمنان ایستادگی می کنید تا پیروزی را به دست آورید. باید بتوانید از روش های مختلف، مپ های مختلف و کاراکترهایی که در این بازی قرار داده اند، به بهترین صورت استفاده کنید تا در مبارزه پیروز شوید. زمانی که این بازی را نصب می کنید، متوجه لذت و هیجان انگیز بودن آن خواهید شد.

تعریف جم در بازی براول استارز

در همه بازی هایی که پرداخت درون برنامه ای دارند، یک ارز یا پول را برای بازی در نظر گرفته اند که گیمرها به واسطه آن، می توانند بازی را لذت بخش تر کنند. این لذت بخشی در گرو استفاده از نیروهای جدید، امکانات و تجهیزات بیشتر و ... می باشد که استفاده از جم این امکان را فراهم می آورد.

جم در براول استارز یک واحد پولی است که می توان در ازای پرداخت آن از امکانات جدیدتر بازی بهره مند شد. در واقع جم براول استارز یک سنگ قیمتی در بازی است که می توان از روش های مختلفی آن را به دست آورد و برای خرید تجهیزات و آیتم ها از این سنگ استفاده کرد.

مزایای استفاده از جم در بازی براول استارز

استفاده از جم یا الماس براول استارز که حکم پول در دنیای واقعی را دارد، کاربرد و مزایای متعددی را برای گیمرها به دنبال خواهد داشت که در این قسمت به برخی از این مزایا اشاره شده است.

  • به واسطه جم های می توانید تجهیزات و اسکین بخرید تا نیروهای خود را قدرتمند کنید و این یعنی در مبارزات شانس بیشتری برای پیروزی خواهید داشت.
  • برخی از آیتم های بازی تنها با پرداخت جم قابل استفاده هستند که با پرداخت یک تعداد از جم های خود در بازی، می توانید قفل آن ها را باز و از این آیتم ها استفاده کنید.
  • در این بازی big box هایی وجود دارد که می توانید برای خرید آن از جم استفاده نمایید.
  • مهم ترین مزایای استفاده از جم، شرکت کردن در ایونت Robo Rumble می باشد که در ابتدا تعدادی جم را از شما می خواهد، اما در نهایت با شرکت کردن در آن به راحتی می توانید تعداد جم های خود را افزایش دهید.

چگونه در بازی براول استارز جم را به دست آوریم؟

در قسمت قبل موارد استفاده از جم ذکر شد که نشان می دهد، گیمرها همواره باید بر این تعداد بیافزایند تا بتوانند از حد اکثر آیتم های موجود در بازی استفاده کنند. سازندگان بازی براول استارز روش هایی را برای بدست آوردن جم، در طول بازی فراهم آورده اند که در ادامه با این روش ها آشنا خواهید شد.

  1. در طول بازی جعبه هایی با نام brawl box وجود دارد که حاوی تعدادی جم می باشند که با بدست آوردن آن ها، گیمره می توانند تعداد جم های خود را در طول بازی به طور رایگان افزایش خواهید دهند.
  2. بازی کردن و بالا بردن لول خود، جوایزی را برای گیمر به دنبال دارد که جم یا الماس براول استارز یکی از این موارد می باشد. پس توصیه می کنیم در بازی سعی کنید که برنده شوید تا لول های خود را با سرعت بیشتری بالا ببرید.
  3. شما میتوانید به وسیله جم Brawl stars اسکین ها و براول پس را خریداری کنید، صندوق های بازی را باز کنید و سکه خریداری کنید. در واقع برای بهره مند شدن از تمام امکانات بازی باید از جم Brawl stars استفاده کنید. جم براول استارز در واقع برای بازی شما مانند یک میانبر عمل میکند که براولر شما قدرتمند میکند تا بتواند هر چه سریع تر حریفان خود را از بین برده و بازی شما را به سمت صعود به مراحل بالاتر ببرد. سوپر سل بسته های متنوعی از جم براول استارز برای بازیکنان خود فراهم کرده است که شما میتوانید تمام بسته های جم Brawl stars را در این صفحه مشاهده کنید.

این روش های دریافت جم رایگان هستند و در طی بازی کردن می توانید از آن ها استفاده کنید و جم یا الماس خود را افزایش دهید. در قسمت بعد یک روش برای افزایش تعداد حم های بازی ذکر خواهد شد که مسیری کوتاه تر از این روش ها دارد.

خرید جم براول استارز از وب سایت های معتبر و فروشگاه های اینترنتی

در بازی آنلاین براول استارز روش هایی وجود دارد که می توانید جم را به طور رایگان دریافت کنید و آن را افزایش دهید، اما یک روش دیگر نیز برای افزایش تعداد جم وجود دارد که گیمرهای واقعی بیشتر از این روش استفاده می کنند. این روش افزایش جم، خرید از طریق وبسایت ها می باشد.

در بازی براول استارز یک فروشگاه وجود دارد که بازیکنان و گیمرها می توانند با پرداخت پول واقعی، جم خریداری کنند که خرید از این روش برای گیمرهایی که در ایران هستند، کمی دشوار و زمان بر است بنابراین سایت هایی وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها و در کوتاه ترین زمان تعدادی جم خریداری کنید. توجه کنید که خرید خود را از سایت های نام آشنا و معتبر در این زمینه انجام دهید.

دیدگاه / پاسخ