حالت شب
  • Wednesday, 17 April 2024
اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه  نیاز تیم هندبال بانوان ایران است

اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه نیاز تیم هندبال بانوان ایران است

حدیث نوروزی،  با اشاره به احراز مقام چهارم تیم زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: برَغم زمان کم آماده‌سازی و نبود دیدارهای تدارکاتی نتیجه خوبی بدست آوردیم اما این نتیجه در دوره‌های آینده باید بهبود یابد.

وی با اشاره به همگروهی ایران با استرالیا، ازبکستان، هند و کره جنوبی تصریح کرد: تیم کشورمان کادر خوبی را در اختیار داشت که همه مصاف‌ها را بررسی و تحلیل می‌کردند و با توجه به آنالیزها، جلسات تمرینی برگزار می‌شد و نتیجه آن، آمادگی ذهنی و بدنی مناسب برای رویارویی با حریفان بود.

بازیکن اصفهانی هندبال زنان اضافه کرد: ایران در مرحله گروهی سه پیروزی بدست آورد و در جمع چهار تیم نهایی قرار گرفت و در نهایت در رده چهارم جای گرفت و کسب سهمیه جهانی محقق شد.

نوروزی با بیان اینکه تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و چین حریفان قدرتمند آسیا محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ژاپن و کره جنوبی همیشه مدعی قهرمانی هستند و در این دوره نیز با توان بیشتری ظاهر شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جهان تابستان سال آینده بطور مشترک در دانمارک، نروژ و سوئد برگزار می‌شود، گفت: تا آن زمان فرصت بسیار خوبی در اختیار داریم و چنانچه مسوولان اردوهای مناسب با زمان بیشتر و دیدارهای دوستانه تدارک ببینند موفقیت ایران در آن رقابت ها دست یافتنی‌تر خواهد بود.

عضو تیم ایران با اشاره به اینکه کشورمان نخستین بار در دوره قبل این مسابقات به میزبانی اسپانیا حضور یافت، خاطرنشان کرد: البته سبک بازی تیم‌های اروپایی با آسیا کاملا متفاوت است، برای مثال نروژ، رومانی و سوئد تیم‌های خیلی متفاوتی هستند که سبب می شود در برابر آنها با چالش روبه‌رو شویم.

نوروزی که در مسابقه با استرالیا بعنوان بهترین گلزن و در آسیا بعنوان بهترین بازیکن گوش چپ معرفی شد، در باره موفقیت خود گفت: در تفکرم کسب مقام در یک بازی وجود داشت که سبب شد تمرینات بیشتری داشته باشم، اگرچه معرفی من بعنوان بهترین بازیکن آسیا در پُستی که بازی می‌کنم در ذهنم نمی‌گنجید اما بالاخره با کوشش فراوان حاصل شد.

وی خاطرنشان کرد: این افتخار انگیزه بسیار خوبی خواهد بود که تلاشم افزایش یابد و عنوان‌ها و اهداف بالاتری را بدست آورم.

تیم سنگ آهن بافق به نمایندگی از ایران و با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی از جمله حدیث نوروزی در این رقابت‌ها که ماه جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، حضور یافت و ضمن کسب رده چهارم، سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان را نیز بدست آورد

دیدگاه / پاسخ