حالت شب
  • Tuesday, 19 March 2024
استان اصفهان با ۷۰۰دقیقه تور مجازی در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد

استان اصفهان با ۷۰۰دقیقه تور مجازی در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا فعالان عرصه گردشگری تمامی شهرستان‌های استان اصفهان با رویکرد تور مجازی، گردشگری الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت کردند تا با معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان ، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری را که اصلی ترین رویکرد این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است ، ترسیم کنند.

حمیدرضا محققیان با اشاره به استان محور بودن حضور اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، افزود: رویکرد نمایشگاه گردشگری امسال، سرمایه گذاریِ گردشگری است و برای اولین بار فرصت‌های گردشگری کلیه شهرستان‌ها با همکاری و محوریت اداره کل امور شهری استانداری اصفهان به نمایش درآمده است.

وی یادآور شد: سال‌های گذشته و در دوره‌های قبلی نمایشگاه، بیشتر به معرفی جاذبه‌های شهر اصفهان پرداخته می‌شد اما امسال کلیه شهرستان‌های استان به طور مستقل در این نمایشگاه حضور فیزیکی دارند و به معرفی آثار و جاذبه های گردشگری و صنایع دستی مناطق خود می‌پردازند.

محققیان ادامه داد: از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان ، ویدئوهای مختلف در ۷۰۰ دقیقه و با همکاری صدا و سیما تهیه شده است وهر شهرستان به طور جداگانه در قالب این ویدئوها و از طریق ویدئو وال(نمایشگر دیواری) فرصت های سرمایه گذاری را به بازدید کنندگان معرفی می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیتی که گردشگری در فضای مجازی پیدا کرده است و خدمات، بازاریابی وفروش بیشتر در این فضا انجام می‌گیرد، غرفه گردشگری اصفهان بیشتر با رویکرد گردشگری مجازی و الکترونیک به صورت موضوعی و به صورت استان محور با رویکرد سرمایه گذاری به میدان آمده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از دیروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و تا ۲۱ ام این ماه ادامه دارد .

این نمایشگاه هر سال در بهمن ماه برگزار می شود تا فرصتی برای معرفی و بررسی جاذبه های گردشگری ایران باشد و در آن ۲۰۰ فعال صنعت گردشگری از ۴۷ کشور جهان نیز حضور دارند. 

دیدگاه / پاسخ