حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
استفاده از ظرفیت معنوی اعتکاف برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

استفاده از ظرفیت معنوی اعتکاف برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش باخبرباش به نقل از مهر  حجت الاسلام مهدی فوقی صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی اصفهان که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب بر جهاد تبیین در این ایام تاکید کرد و گفت: باید آنچه خوبی و خدمت به مردم در طول انقلاب اسلامی انجام گرفته است، به صورت روشن و قابل درک برای مردم تبیین شود.

وی گفت: گزارش دهی مسئولان به مردم امری با اهمیت است و باید خود را موظف به ارائه گزارش بدانند؛ گزارشاتی که واقعی و برای عموم مردم ملموس باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: ما مردم خوبی داریم و در اکثر برنامه ها و آوردگاه های حساس انقلاب، با معرفت و بصیرت همراه بوده و پای نظام ایستاده اند، بنابراین دولت و مسئولان به خصوص در دوره جدید باید گزارش دهیِ شفاف را وظیفه خود بدانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آیین معنوی اعتکاف امسال در بیش از ۳۰۰ مسجد استان برگزار می شود، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت معنوی اعتکاف برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه کمیته های تشکل های دینی و قرآن ستاد دهه فجر استان با مسئولیت این اداره کل در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی برای اقشار مختلف جامعه تدارک دیده است، خاطر نشان کرد: موکب‌های شادی در میادین و خیابان‌های اصلی شهرها، اجرای گروه های سرود و راه اندازی کاروان‌های شادی و اجرای همایش های قرآنی از جمله برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر مردمی بودن چنین فعالیت هایی، تصریح کرد: باید چنین کارهایی را به مردم واگذار کرده و گروه های فرهنگی، جهادی و آتش به اختیار را یاری کنیم. 

دیدگاه / پاسخ