حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در محل‌های اقامتی آموزش و پرورش اصفهان

اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در محل‌های اقامتی آموزش و پرورش اصفهان

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا مهدی منتجب روز سه شنبه در سومین جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در اداره کل آموزش و پرورش افزود:بیشترین تعداد اسکان مربوط به ناحیه چهار و بیشترین پیک مسافر مربوط به روز دوم تعطیلات نوروزی با ۳۹ هزار مسافر و گردشگر در استان بوده است.
وی اظهار داشت: پیرو جلساتی که در راستای ستاد مرکزی اسکان نوروزی در استانداری اصفهان تشکیل شد، برنامه‌ریزی ویژه‌ای در آموزش و پرورش اصفهان انجام و به نسبت سال گذشته ۲۰ درصد به ظرفیت پذیرش مدارس افزوده شد.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: به‌منظور اسکان گردشگران تلاش شده از مدارسی که شرایط خوبی برای اسکان دارند استفاده شود که در این راستا با توجه به سردی هوا و تغییرات جوی فعالیت‌های خوبی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در نوروز سال گذشته از نظر اختصاص فضا با مشکل مواجه بود گفت: امسال همه پیش‌بینی‌ها انجام شد تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
منتجب خاطرنشان کرد: ۸۴۱ فضای اسکان در مدارس استان به جز مراکز رفاهی، تفریحی و آموزشی، اردوگاه‌ها و خوابگاه‌هایی برای مسافران نوروزی اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه ۶ ستاد اسکان نوروزی در ۶ ناحیه آموزش و پرورش در شهر اصفهان فعال است، گفت: ایستگاه‌هایی نیز در ورودی‌های شهر اصفهان به‌منظور راهنمایی مسافران برای اسکان تعبیه شده است که مشغول خدمت‌رسانی به گردشگران هستند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: همه مدارس و مکان‌های استقرار و اسکان با همکاری شهرداری و سامانه ۱۳۷ هماهنگ شده است تا مسافران مطلع شوند که از ساعت ۲۴ به بعد به کدام ستاد هدایت شوند.
وی افزود: هموطنان با اطمینان خاصی محل‌های اسکان آموزش و پرورش را انتخاب می‌کنند و رضایت خاطر خوبی از این مکان‌ها دارند.

دیدگاه / پاسخ