حالت شب
  • Saturday, 27 April 2024
طوفان های لحظه ای همراه با گرد و خاک محلی در اصفهان پیش بینی می شود

هوای کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش خفیف برای امروز پیش بینی میشود

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان:

طوفان های لحظه ای همراه با گرد و خاک محلی در اصفهان پیش بینی می شود

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از فردا تا پایان هفته، وزش باد شدید در نیمه شرقی همراه با طوفان لحظه ای و گرد و خاک محلی  پیش بینی می شود.

زهرا سیدان در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده خواهد بود.

وی بیان داشت: بر این اساس وضعیت جوی طی این مدت در اکثر مناطق، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از روز چهار‌شنبه تا پایان هفته افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید (در نیمه‌ شرقی همراه با طوفان لحظه‌ای و گردوخاک محلی) و رگبارهای موقت و رعدوبرق نیز در سطح استان به‌ویژه در نیمه‌ شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوا در اکثر مناطق استان طی ۲۴ آینده ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

سیدان با اشاره به اینکه امروز هوای کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و احتمال بارش خفیف پیش بینی میشود، ادامه داد: هوای قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده برای فردا خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر نقاط اصفهان کیفیت هوای اصفهان سالم است، اضافه کرد: هوای ناسالم برای 4 نقطه از اصفهان مثل احمدآبادف خیابان استانداری، ورزشگاه میثاق و کاوه گزارش شده است.

دیدگاه / پاسخ