حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
تندباد لحظه ای از امروز در اصفهان آغاز میشود

هوای اصفهان سه درجه گرم تر میشود

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان:

تندباد لحظه ای از امروز در اصفهان آغاز میشود

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از امروز وزش باد شدید در بسیاری از مناطق همراه با تندباد لحظه‏ای خواهد بود که در مناطق شرق، شمال، مرکز و جنوب استان می تواند همراه با طوفان گردوخاک باشد و برای مناطق جنوبی استان رگبار باران پیش بینی می‏‏ شود.

زهرا سیدان در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روی منطقه تا روز شنبه می باشد. در روز جمعه (روز طبیعت) برای بیشتر مناطق استان، افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و از ساعات بعدازظهر وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می‏شود.

وی بیان داشت:  طی روز شنبه وزش باد شدید در بسیاری از مناطق همراه با تندباد لحظه‏ای خواهد بود که در مناطق شرق، شمال، مرکز و جنوب استان می تواند همراه با طوفان گردوخاک باشد و برای مناطق جنوبی استان رگبار باران پیش بینی می‏‏شود.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه افزایش داشت.

وی با بیان اینکه امروز هوای کمی ابری و وزش باد شدید، تندباد لحظه‏ای و طوفان گرد و خاک گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در اواخر وقت کاهش باد پیش بینی میشود، ادامه داد: فردا هوای صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی میشود.

دیدگاه / پاسخ