حالت شب
  • Wednesday, 01 May 2024
افتتاح 143 پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان همزمان با دهه فجر

افتتاح 143 پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان همزمان با دهه فجر

باخبرباش/محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این ایام، فرصت مناسبی جهت تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است .

وی با اشاره به افتتاح ۱۴۳ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال، افزود: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با دهه مبارک فجر امسال، ۱۴۳ پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان مجموعا با اعتباری افزون بر هزار و ۳۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی، منابع داخلی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدی افزود: بخش عمده این پروژه‌ها، شامل ۱۲۵ پروژه با اعتباری افزون بر هزار و ۹ میلیارد تومان در شهرهای شهرستان آماده بهره‌برداری است.

فرماندار اصفهان گفت: ۱۸ پروژه نیز با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان در روستاهای شهرستان آماده بهره‌برداری می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان توسط شهرداری‌ها و تعداد ۶ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال توسط دهیاری‌های شهرستان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند

دیدگاه / پاسخ