حالت شب
  • Wednesday, 24 April 2024
افشای حقوق عجیب مدیرعامل سابق استقلال

افشای حقوق عجیب مدیرعامل سابق استقلال

به گزارش باخبرباش به نقل از ایمنا  مسابقه لو رفتن اسناد باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و این بار به نوشت بعضی رسانه‌ها، لیست وام‌های دریافتی باشگاه استقلال همچنین لیست حقوق و بیمه کارکنان این باشگاه در زمان مصطفی آجورلو افشا شده است.

در باشگاه استقلال سال‌ها است این رویه وجود دارد که هر وقت مدیر جدیدی می‌آید، اسناد مخارج نجومی مدیر قبلی لو می‌رود و حالا در دوران مدیریت علی فتح‌الله‌زاده، نوبت لو رفتن اسناد دوران مدیریت مصطفی آجورلو است که اعداد و ارقام آن واقعاً شوکه‌کننده است.

مطابق این اسناد، آجورلو ۳۹ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گرفته و برای اغلب کارکنان خود هم از محل سود سپرده باشگاه نزد بانک، وام و تسهیلات تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان فراهم کرده است!

همچنین طبق این اسناد منتشره امیرحسین فتاحی، معاون باشگاه استقلال ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق ماهانه دریافت کرده است. همچنین فردی بنام حسن شکریان تحت عنوان کارشناس، ماهانه ۱۵ میلیون تومان در استقلال دریافتی داشته است! افشار لفظی، لیدر هواداران باشگاه نیز حدود ۱۰ میلیون تومان حقوق ثابت از استقلال دریافت کرده است و احتمالاً این فرد با آمدن علی فتح‌الله‌زاده هم حقوق ثابت خود را دریافت می‌کند.

حقوق عجیب آجورلو و رفقایش در استقلال +سند

دیدگاه / پاسخ