حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
انتقاد نماینده اصفهان از وضعیت اداره کل ورزش و جوانان استان

انتقاد نماینده اصفهان از وضعیت اداره کل ورزش و جوانان استان

 به گزارش باخبرباش امیرحسین بانکی‌پور نماینده‌ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی از وضعیت اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گلایه کرد.

بانکی‌پور در این خصوص اظهار داشت: دیروز در جلسه‌ای با وحید یامین‌پور، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گلایه شدیدی داشتم که وضعیت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نابسامان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت که هنوز با استاندار برای تعیین مدیرکل این اداره به توافق نرسیدیم و من هم پاسخ دادم که در این مدت یک سرپرست انتخاب کنید چون هر روز اتفاق جدیدی رخ می‌دهد و ذهن همه را به هم می‌ریزد.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا هم شنیدیم که در اداره کل به طور رسمی در ماه مبارک رمضان غذا توزیع می‌کردند و روزه‌خواری انجام می‌شده، ممکن است کسی عذر شرعی داشته باشد اما اداره نباید رسما این کار را انجام دهد.

بانکی‌پور با بیان اینکه هر بار از این اداره کل موضوع جدیدی پیش می‌آید، افزود: من گفتم که برای عدم تکرار این اتفاقات یک سرپرست معین کنید و پس از آن تکلیف مدیر را مشخص کنید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای یامین‌پور هم ضمن ابراز تأسف و ناراحتی قول قطعی داد که با وزیر صحبت کرده و هر چه زودتر این کار را انجام دهد.

دیدگاه / پاسخ