حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
انواع واکسن ها با روش های مختلفی در ایران تجربه میشود

انواع واکسن ها با روش های مختلفی در ایران تجربه میشود

 

به گزارش خبرنگار باخبرباش، عباس رضایی در آغاز فاز سوم واکسیناسیون کارآزمایی بالینی واکسن کرونا اظهار داشت: واکسیناسیون بر علیه کرونا با سرعت بالایی در ایران انجام میگیرد که به علت توجه ویژه وزیر بهداشت به واکسن و مدیریت آن است.

وی با اشاره به آمار بیماران کووید در استان اصفهان، گفت: با وجودی که استان اصفهان در کشور بالاترین میزان سالمندان را دارد اما  تعداد مرگ و میرها در این استان کمتر است و خیلی از بازنشستگان کشور در این استان اقامت می کنند ، اما با این وجود به برکت تلاش کادر بهداشت و درمان، تعداد مرگ و میرهای پایین است.

رضایی با تاکید براینکه همدلی خوبی در بخش های مختلف در استان وجود دارد، تصریح کرد: برخی استان ها که فکر می کنید عملکرد و هماهنگی خوبی داشته اند به این دلیل است، اختیارات لازم داده شده و اگر اختیارات لازم داده شود راحت تر می توانیم آنچه لازم است را انجام دهیم.

استاندار اصفهان خطاب به وزیر بهداشت، گفت: شرایط اصفهان خاص است و امیدواریم عنایت ویژه ای داشته باشید، ما در چهار راه کشور قرار داریم و بیمارانی از خوزستان و چهارمحال و بختیاری با آمبولانس برای استان ما آورده اند که وظیفه انسانی ما بوده با منت پذیرفته ایم. خود را جدا نمی دانیم و همدلی و وفاق در همه بخش ها داریم، کل امکانات آماده خدمت گذاری است.

دیدگاه / پاسخ