حالت شب
  • Saturday, 20 April 2024
اصغر جهانبخش : ایجاد صنعت کفش در قهجاورستان یک ضرورت است

ایجاد باغ بانوان، اشتغال آسان و خانگی برای زنان قهجاورستان، ایجاد مسکن ارزان قیمت جهت اقشار مختلف قهجاورستان از جمله رویکردهای این دوره از شورا باید قرار بگیرد.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا

اصغر جهانبخش : ایجاد صنعت کفش در قهجاورستان یک ضرورت است

 

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: ایجاد صنعت کفش و سازمان دهی کارگاه های صنعتی شهر قهجاورستان یک ضرورت است.

اصغر جهانبخش در گفتگو با خبرنگار باخبرباش اظهار داشت: ایجاد باغ بانوان، اشتغال آسان و خانگی برای زنان قهجاورستان، ایجاد مسکن ارزان قیمت جهت اقشار مختلف قهجاورستان از جمله رویکردهای این دوره از شورا باید قرار بگیرد.

وی ساخت مجموعه سالن های چند منظوره جهت رفاه مردم شهر، ایجاد استخر و مجموعه ورزشی های متنوع، جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی در شهر و اصلاح بافت های قدیمی و ایجاد فضاهای سبز و تفریحی در این منطقه را  از اولویت های شهر قهجاورستان اعلام کرد.

نامزد انتخابات شورای شهر قهجاورستان  اضافه کرد: پیگیری افزایش بانک ها و عابر بانک های جدید در سطح شهر قهجاورستان ، تقویت و بهبود امکانات فعلی درمانگاه های شبانه روزی ، اقدامات همراستا با طرح تفصیلی و طرح جامع شهری و اصلاح جاده ها و ورودی های شهر و ساخت جاده جدید جهت دسترسی آسان مردم قهجاورستان از دیگر برنامه های من است که امیدوارم شورای آینده شهر به آن توجه ویژه ای داشته باشد .

قهجاورستان قهجاورستان

قهجاورستان یک شهر قدیمی است که در منطقه قهاب، واقع در شرق و شمال شرقی اصفهان قرار گرفته است. این شهر که در نزدیکی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است، از شرق با کویر، از غرب با شهر اصفهان و از جنوب با منطقه خوراسگان اصفهان در همسایگی است. مردم این منطقه این شهر را با نام "قجاورسون" می شناسند. قرار گرفتن این شهر در کنار شهرک صنعتی جِی، پایگاه هوایی شهید بابایی و نزدیکی به بزرگراه اصفهان-کاشان-تهران باعث شده که از نظر جغرافیایی دارای اهمیت زیادی باشد. 

 

دیدگاه / پاسخ