حالت شب
  • Tuesday, 19 March 2024
این مردان  خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

این مردان خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی روانه دنیای تصویر می‌شود. هریک شخصیت‌های مختلفی را برایمان روایت می‌کنند و از داستان‌های متنوعی می‌گویند. از میان داستان‌ها و آدم‌های مختلفی که مقابل چشم‌هایمان روی پرده نقره‌ای و صفحه تلویزیون نقش می‌بندند، بعضی بیشتر به یاد می‌مانند. یکی از مهم‌ترین دلایل هم می‌تواند استایل و تیپ ظاهری شخصیت‌ها باشد. در این مقاله می‌خواهیم از خوش‌استایل‌ترین شخصیت‌های مرد سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی برایتان بگوییم. با ما همراه هستید؟

پارسا پیروزفر

این مردان، خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های سریال‌های ایرانی اخیر، پارسا پیروزفر در نقش بهمن بوده است. او در سریال یاغی مانند همیشه خوش درخشید. کاراکتری که ایفا می‌کرد، اصلا ساده نبود. او بارها در طول فیلم در نگاه مخاطب رنگ عوض می‌کرد و پیروزفر با تسلط همیشگی‌اش در اجرای ابعاد گوناگون یک شخصیت در روایت‌کردن کاراکتر بهمن سریال یاغی هم موفق بود. استایل و لباس‌های پارسا پیروزفر در این اثر هم به کمکش آمده بود و باعث شد که در خاطره‌ها ماندگار شود. او مربی خوش‌استایل میانسالی بود که برخلاف ظاهر موجه و آرامش در دنیای شلوغی از انتقام، شهوت و جاه‌طلبی به سر می‌برد.

 

امیر جدیدی

این مردان، خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

 

جدیدی از هنرپیشه‌های خوش‌سیمای سینمای ایران است که در این سال‌ها، نقش‌های متنوعی ایفا کرده اما برخی موفقیت و محبوبیت بیشتری برایش به همراه آورده‌اند. یکی از جذاب‌ترین استایل‌های او هم متعلق به اثر مسعود کیمیایی با نام قاتل اهلی است. کیمیایی استاد بی‌چون‌وچرای خلق صحنه‌های ناب است و بازیگران در آثارش معمولاً بهترین و قوی‌ترین بازی خود را ارائه می‌دهند. سلیقه خوب کیمیایی در طراحی فضا از انتخاب درست میزانسن‌ها و دکوپاژها تا طراحی لباس کاراکترها است که باعث می‌شود، تصاویری به یادماندنی خلق کند. امیر جدیدی در قاتل اهلی نقش سیاوش را ایفا می‌کند و کاراکتر خوش‌پوشی است که استایلی متفاوت از همیشه این هنرپیشه ارائه می‌دهد. او با استایلی رسمی و کلاسیک در فیلم دیده می‌شد و مهم‌ترین شاخصه پوششی که داشت هم کت‌وشلوارهایی خوش‌دوخت بود.

 

امیرحسین آرمان

این مردان، خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

در میان هنرپیشه‌های ایرانی، امیرحسین آرمان از آن افرادی است که به استایل و اندامش اهمیت زیادی می‌دهد. همین موضوع، پای او را به عرصه تبلیغات پوشاک هم باز کرده است. آرمان در سریال مانکن با تیپ و استایل خوبی ظاهر شد و توانست در شمار کاراکترهای خوش‌تیپ و خوش‌لباس مقاله‌مان جایی برای خود پیدا کند. آرمان اندام متناسبی دارد و شاید حضورش در دنیای تبلیغات در خوش‌پوشی‌اش بی‌اثر نبوده است. در سریال مانکن هم او نقش جوانی با چالش‌های مالی و عاطفی مختلف را ایفا می‌کرد که خوش‌پوش بود و از این نظر هم توجه مخاطب را به خود جلب می‌کرد.

 

امیر آقایی

این مردان، خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

آقایی از هنرپیشه‌های مطرح این روزهای سینمای ایران است که در طول حضورش در دنیای تصویر رشدی همه‌جانبه را تجربه کرده و می‌کند. او هم نسبت به سال‌های ابتدایی حضورش، تسلط بیشتری در ایفای نقش‌ها پیدا کرده و هم از نقطه‌نظر تیپ و استایل جذاب‌تر شده است. سریال آقازاده هم از مجموعه‌های موفقی بود که با وجود تمام حاشیه‌ها توانست مخاطبان زیادی پیدا کند. امیر آقایی هم اجرای نقش شخصیتی منفی را به عهده داشت که با تیپ و ظاهری خوب ظاهر شد. آقایی در سال‌های اخیر نسبت به گذشته‌ها خوش‌استایل‌تر شده و حتی در زمینه تبلیغات هم حضور مؤثری داشته است. شاید از آن خوش‌تیپ‌های کلاسیک دنیای تصویر نباشد اما طرف‌داران خودش را دارد.

 

بهرام رادان

این مردان، خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

فیلم یکی از ما دو نفر از آن فیلم‌هایی است که تقریبا مدت زیادی از ساخت و نمایش‌شان می‌گذرد اما مانند بسیاری از فیلم‌های تهمینه میلانی از نظر طراحی لباس و صحنه همچنان شاخص است. میلانی سلیقه خوبی در این زمینه‌ها دارد و اگر مروری بر آثارش داشته باشید، متوجه می‌شوید که شخصیت‌هایش عموما به فراخور موضوع تیپ خوب و استایلی چشمگیر دارند. بهرام رادان در فیلم یکی از ما دو نفر هم استایل بسیار خوبی دارد و با گذر سال‌ها از نمایش فیلم، همچنان در شمار خوش‌تیپ‌های خوش‌لباس قرار می‌گیرد. رادان در این فیلم نقش مهندسی ثروتمند را ایفا می‌کرد که به ظاهرش به‌خوبی می‌رسید و محبوبیت زیادی میان خانم‌ها داشت. همه این‌ها یعنی با شخصیتی روبه‌رو هستیم که استایل‌های خوب زیادی در طول فیلم از او دیده می‌شود.

 

مهدی پاکدل

این مردان، خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

پاکدل هم مانند امیر آقایی از هنرپیشه‌هایی است که در سال‌های اخیر توانسته هم نقش‌های مؤثرتری ایفا کند و هم خوش‌استایل‌تر از گذشته شود. با بالارفتن سن، مهدی پاکدل استایل بهتری پیدا کرده و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. یکی از نقش‌های جذاب و متفاوتی که در سال‌های اخیر بازی کرده هم سریال هم‌گناه بوده است. او در این مجموعه، نقش یکی از افراد پرجمعیت خانواده‌ای ثروتمند را ایفا می‌کرد که درگیر ماجرایی پیچیده و عشق نامتعارفی ناگهانی می‌شود. پاکدل در سریال تیپ خوب و استایل جالب‌توجهی هم داشت. او در این سریال با استایلی نیمه‌رسمی ظاهر شد و با شلوارهای جین و کتان در کنار پلیورها و پیراهن‌های مردانه، نمونه‌ای از استایل‌های نیمه‌کژوال را استفاده می‌کرد.

 

آرمان درویش

این مردان، خوشپوش‌ترین کاراکترهای ایرانی هستند

ملکه گدایان از سریال‌های مطرح این سال‌ها بوده است. یکی از نقاط برجسته سریال هم حضور آرمان درویش در نقش اصلی است. او از هنرپیشه‌های کم‌کاری به نظر می‌رسد که در همان تعداد کار اندکی که در دنیای تصویر انجام داده، توانسته مخاطبان زیادی پیدا کند. آرمان استایل خوبی دارد و خوش‌چهره است. بازی قوی و اثرگذاری هم دارد و همه این‌ها در موفقیتش اثرگذار بوده‌اند. او در سریال ملکه گدایان هم از چهره‌های خوش‌استایل سریال‌های اخیر بوده است و نمره قبولی می‌گیرد. آرمان در این سریال بیشتر با تیپی اسمارت کژوال دیده می‌شود. منظور استایلی است، تلفیقی از عناصر تیپی اسپرت و رسمی. کت‌هایی نیمه‌رسمی در کنار شلوارهایی اسپرت مانند جین‌ها و شلوارهایی از جنس کتان با کفش‌های نیمه‌اسپرت چنین استایلی را می‌سازند.

در آخر

مقوله استایل و ظاهر همیشه از مهم‌ترین کلیدهای موفقیت چهره‌های معروف در رسیدن به شهرت بوده است. گاهی تیپ و ظاهری که برای یک شخصیت فیلم طراحی می‌شود، نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت هنرپیشه در ادامه عمر زندگی هنری‌اش دارد. در مواردی که در این مقاله نام برده شد هم استایل هنرپیشه‌ها و طراحی لباس شخصیت‌ها رابطه‌ای دوسویه با هم داشته‌اند و باعث شده‌اند که تصاویری از کاراکترهایی خوش‌پوش در ذهن مخاطبان ثبت شود. از میان مواردی که گفته شد، کدام را خوش‌استایل‌تر می‌دانید؟ مورد دیگری در ذهنتان هست که به این فهرست اضافه کنیم؟

دیدگاه / پاسخ