حالت شب
  • Friday, 03 May 2024
استفاده از مراکز تفریحی و تفرجگاهی شهر اصفهان برای کادر درمان

حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰، اضافه کرد: لازمه این امر تسهیل شرایط حضور تمام افراد از احزاب و گروههای مختلف در انتخابات است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اعلام کرد:

استفاده از مراکز تفریحی و تفرجگاهی شهر اصفهان برای کادر درمان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از ایجاد بستر مناسب برای استفاده از مراکز تفریحی و تفرجگاهی شهری برای کادر درمان خبر داد و افزود: برای ۸ هزار نفر از کادر درمان که درگیر بیماری کرونا بودند ۸ هزار تقدیر نامه و اصفهان کارت با مبلغ ۸۰۰ هزار تومان برای هر نفر تهیه شده که به دست آنها خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار باخبرباش، علیرضا نصر اصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با مدیریت بسیار خوبی که در اصفهان صورت گرفت، وضعیت بیماری کرونا در شهر مورد رضایت مسئولین و مردم بود و این شرایطی که امروز وجود دارد و در مقابل چشم مردم هست نشان می دهد که این تلاش ها و زحمات ثمر داده است.
وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰، اضافه کرد: لازمه این امر تسهیل شرایط حضور تمام افراد از احزاب و گروههای مختلف در انتخابات است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از تمام افرادی که واجد شرایط برای حضور در انتخابات پیش روی شورای اسلامی شهر اصفهان هستند دعوت کرد که ثبت نام کنند، ادامه داد: از اعضای شورای این کلانشهر نیز درخواست کرد به واسطه تخصص و تجربیاتی که در دوره پنجم شورا به دست آورده‌اند، تداوم تجربیات خود را در اختیار قرار دهند تا شهر و مردم از توانمندی آن‌ها استفاده کنند.


شهرداری در کنار کادر درمان به مردم خدمات ارائه کرد
شهردار اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرداری اصفهان توانست در وضعیت کرونایی جامعه، در کنار کادر درمان برای رسیدن مردم به شرایط مساعد تلاش کند که از این جهت خوشحال هستیم.
قدرت الله نوروزی افزود: در یک سال گذشته نبردی بزرگ بین انسان‌ها و کرونا درگرفت و شاید هیچ‌کس بیشتر از کادر درمان در خدمت‌رسانی به مردم، این چنین نقش غیرقابل وصف ایفا نکرد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: آنچه برای تقدیر از کادر درمان فراهم شده است یک وظیفه بوده و در مقایسه با کاری که آن‌ها کردند اصلاً قابل مقایسه نیست؛ همواره دنبال آن هستیم که بتوانیم آن‌ها را گرامی داشته، تکریم کرده و از زحماتشان تقدیر کنیم.
وی با بیان اینکه در شهر از نزدیک شاهد زحمات ایثارگرانه کادر درمان بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: وقتی سخن از عمل ایثارگرانه می‌شود یعنی فرد از همه چیز خود گذشته تا دیگری را در امان نگه دارد؛ با دیدن بیمارستان‌ها و گزارش اقدامات، اذعان داریم که در یک سال گذشته کادر درمان همچون رزمندگانی که زمانی بر مین می‌رفتند تا راه را برای دیگران بگشاید عمل کردند.
نوروزی خطاب به نمایندگان کادر درمان اصفهان که در صحن علنی شورا حضور داشتند، گفت: شما در یک برهه تاریخی استقامت کردید، این استقامت بر لوح زرین تاریخ بشری ثبت شده و با اقدامات جهانی هماهنگ خواهد بود.

دیدگاه / پاسخ