حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
برخورد خودرو با عابران پیاده در شاهین‌شهر اصفهان پنج مصدوم به‌جا گذاشت

برخورد خودرو با عابران پیاده در شاهین‌شهر اصفهان پنج مصدوم به‌جا گذاشت

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا عباس عابدی افزود: امروز صبح ساعت ۸ و ۵۶ دقیقه حادثه انحراف خودروی سواری سورن و برخورد آن با عابرانی که در خیابان عطار شاهین‌شهر در ایستگاه اتوبوس بودند به مرکز اورژانس گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل این حادثه، اظهار داشت: پنج نفر ۲۰ تا ۵۰ ساله بر اثر این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

عابدی همچنین از حادثه برخورد اتوبوس با یک دستگاه وانت در نطنز بعد از گردنه " نیه" به سمت اصفهان خبر داد و گفت: این حادثه ساعت یک و ۵۷ دقیقه بامداد امروز به اورژانس گزارش شد.

وی به اعزام یک واحد امداد اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل این حادثه اشاره و اضافه کرد: این حادثه پنج مصدوم مرد به همراه داشت که به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به حادثه دیگری که بامداد امروز در شهر اصفهان رخ داد اشاره کرد و گفت: حادثه تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و ۲۰۶ در خیابان حکیم نظامی در ساعت ۱۲ دقیقه بامداد به اورژانس اعلام شد.

عابدی با بیان اینکه این حادثه پنج مصدوم شامل چهار مرد ۲۴ تا ۲۹ ساله و یک زن ۲۳ ساله به همراه داشت، خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان های الزهرا(س) و عیسی بن مریم(ع) اصفهان منتقل شدند.

حدود ۱۶۰ پایگاه اورژانس، پنج اتاق فرمان و ۲ اتوبوس آمبولانس در استان اصفهان فعال است؛ از این تعداد ۸۰ پایگاه در حوزه شهری، ۷۹ پایگاه در جاده ها و یک پایگاه مربوط به اورژانس هوایی است.

دیدگاه / پاسخ