حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
برنامه ویژه سپاهان برای نقل‌وانتقالات مورایس بازیکن معمولی نمی‌خواهد

برنامه ویژه سپاهان برای نقل‌وانتقالات مورایس بازیکن معمولی نمی‌خواهد

به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا  تیم فوتبال سپاهان در این فصل رقابت نزدیکی با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی داشت که در نهایت با اختلاف یک امتیاز به مقام نایب‌قهرمانی لیگ بیست‌ودوم دست پیدا کرد.

طلایی‌پوشان اصفهانی همواره عملکرد خوبی در بازار نقل‌وانتقالات داشتند و به پشتوانه مالی قوی‌ای که دارند، موفق شدند با مبالغ بالاتر ستاره‌ها را جذب کنند.

سپاهان با هدایت ژوزه مورایس عملکرد خوبی در این فصل داشت و این سرمربی پرتغالی تنها در بازارنقل‌وانتقالات به دنبال خرید ستاره‌های بزرگ فوتبال خواهد بود. او علی‌رغم پایان لیگ، چند روز در ایران ماند و جلساتی با مسئولین باشگاه سپاهان برای نقل‌وانتقالات و همچنین لیست بازیکنان خروجی سپاهان برگزار کرد.

برنامه ویژه سپاهان برای نقل‌وانتقالات؛ مورایس بازیکن معمولی نمی‌خواهد

خبرها حاکی از آن خواهد بود که سپاهان به دنبال خرید رضاشکاری(گل‌گهر)، محمد محبی(سانتاکلارا)، سامان فلاح و غلامرضا ثابت‌ایمانی(پیکان) خواهد بود. همچنین محمدرضا حسینی که به صورت قرضی در نیم فصل راهی گل‌گهر شده بود قراردادش به اتمام رسیده و حالا منتظر نظر ژوزه مورایس برای فصل آینده است.

برنامه ویژه سپاهان برای نقل‌وانتقالات؛ مورایس بازیکن معمولی نمی‌خواهد

از طرفی در صورتی که سپاهان نتواند پیام نیازمند را از پورتیموننزه به صورت دائمی در اختیار بگیرد، قطعا آن‌ها به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن برای فصل آینده خواهند بود. حسین‌ پورحمیدی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور که به صورت قرضی در آلومینیوم حضور داشت با توجه به اتمام قراردادش، هنوز تیم فصل آینده خود را انتخاب نکرده و تراکتور نیز به دنبال جذب رامین رضاییان است. معاوضه این دو بازیکن قطعا برای ۲ طرف رضایت‌بخش خواهد بود.

دیدگاه / پاسخ