حالت شب
  • Thursday, 16 May 2024
حمید جهانگرد:متمرکز نبودن ساختار اداری در بهارستان مشکلات را چند برابر کرده است

اجرای طرح توسعه آینده شهر بهارستان در زمینه‌های درمانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شرایطی را فراهم کند که قبل از ایجاد مشکلی خاص، پاسخ و راه حل مناسب برای نیاز مردم تولید شود.

یک دانش اموخته کسب و کار:

حمید جهانگرد:متمرکز نبودن ساختار اداری در بهارستان مشکلات را چند برابر کرده است

حمید جهانگرد، مدیر کسب و کار  گفت: مدیریت فرا مرکزی در بهارستان یکی از عمده ترین مشکلات بهارستان است و تفکیک این شهر از بخش مرکزی بسیاری از مشکلات را حل می کند.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، حمید جهانگردی از اینکه بهارستان زیر مجموعه فرمانداری اصفهان است  خبر داد و افزود: در راستای عدم تعریف بخشداری برای بهارستان برای گرفتن یک مجوز باید به فرمانداری مراجعه کنند.

این فعال اجتماعی با اشاره به مشکل این شهر در تقسیمات کشوری  اظهار کرد: این شهر که سرریز جمعیتی اصفهان بزرگ را دارد، امروز با یک پراکندگی مدیریتی روبروست که بهارستان را به یک شهر کم برخوردار و حاشیه ای تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه شهر بهارستان یک شهر کاملا مستقلی از اصفهان است ،افزود:  حداقل باید یک بخشداری در بهارستان ایجاد شود و امیدواریم این موضوع به سرانجام برسد و بعد از نظر قطعی وزارت کشور در طرح جامع تقسیمات کشوری اعلام شود.

جهانگرد اظهار داشت: اجرای طرح توسعه آینده شهر بهارستان در زمینه‌های درمانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شرایطی را فراهم کند که قبل از ایجاد مشکلی خاص، پاسخ و راه حل مناسب برای نیاز مردم تولید شود.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت ویژه بهارستان از جمله قرار گرفتن در کنار منطقه کلاه قاضی و فاصله معنا دار با مرکز استان، این شهر بهشت سرمایه گذاری در اصفهان است.

گفتنی است در سال 65 طرح جامع منطقه تصویب شد و در سال 67 مطالعات راهبری شهر جدید بهارستان به تصویب رسید و افق جمعیتی 320 هزار نفری برای آن دیده شده است.

 

 

دیدگاه / پاسخ