حالت شب
  • Monday, 22 April 2024
بهره‌مندی ۶۰۰۰ مسافر از ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر اصفهان

بهره‌مندی ۶۰۰۰ مسافر از ایستگاه‌های سلامت جمعیت هلال احمر اصفهان

 به گزارش باخبرباش به نقل از مهر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اعلام اینکه طی ۱۱ روز اخیر ۶ هزار و ۹۱۱ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند، گفت: همچنین ۴ هزار و ۹۵۴ کودک نیز از فضای دوستانه کودک بهره‌مند شدند.

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آمار عملکرد هلال احمر استان اصفهان از ۲۴ اسفند ماه تا ۶ فروردین، اظهار کرد: در بخش معاونت امداد و نجات در این بازه زمانی تعداد ۱۶۵ مورد عملیات انجام شده است. از این تعداد ۷۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند ،۱۳۳ نفر نیز نجات یافتند و ۱۱۱ نفر نیز در پایگاه‌های هلال احمر اسکان یافتند و ۹ نفر نیز رهاسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه در معاونت جوانان نیز طی ۱۱ روز اخیر ۶ هزار و ۹۱۱ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند، افزود: حدود ۲ هزار و ۶۵۴ نفر نیز از خدمات اکیپ سحاب استفاده کردند. همچنین ۴ هزار و ۹۵۴ کودک نیز از فضای دوستانه کودک بهره مند شدند، حدود ۲۱ هزار و ۳۹۲ نفر نیز به پست‌های ثابت هلال احمر اصفهان مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی نیز یک هزار و ۷۳۸ نفر به مرکز توانبخشی مراجعه کردند، اعلام کرد: یک هزار و ۹۰۸ نفر نیز به مراکز توانبخشی هلال احمراستان اصفهان مراجعه کردند. همچنین در این بازه زمانی سه هزار و ۶۲۵ بسته معیشتی به افراد نیازمند هدیه شده است

دیدگاه / پاسخ