حالت شب
  • Tuesday, 22 October 2024
بهسازی آزادراه اصفهان کاشان یک ماه آینده آغاز می‌شود

بهسازی آزادراه اصفهان کاشان یک ماه آینده آغاز می‌شود

به گزارش باخبرباش به نقل از  استانداری اصفهان، خیرالله خادمی روز چهارشنبه در سفر به شهرستان کاشان افزود: مجوز بهسازی آزادراه اصفهان - کاشان با مساعدت وزیر راه و شهرسازی و پیگیری استاندار اصفهان اخذ شد.

وی با بیان اینکه بهسازی آزادراه اصفهان - کاشان یکی از چالش‌های ما و مطالبات جدی مردم در کشور است، اظهار کرد: با پیگیری‌ استاندار اصفهان و اخذ دستور از معاون اول رییس جمهور و وزیران این چالش در مرحله برطرف شدن قرار دارد.
خادمی خاطرنشان کرد: این مشکل در یکی از محورهای تبریز نیز وجود داشت که با مساعدت وزیر راه و شهرسازی دستور داده شد تا برطرف شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: پس از مساعدت وزیر راه و شهرسازی در تبریز، با پیشنهاد و پیگیری استاندار اصفهان مقرر شد موضوع بهسازی محور اصفهان - کاشان نیز در چارچوب قانون رفع شود.

بهسازی آزادراه اصفهان - کاشان یک ماه آینده آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی وارد مشارکت این ۲ آزادراه در اصفهان و تبریز می‌شوند و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهسازی آنها انجام شود.

خادمی ادامه داد: تا یک ماه آینده چند گروه در این مسیر مستقر و بهسازی این محور آغاز خواهد شد.

طول آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان ۳۳۰ کیلومتر است؛ مسائلی مانند خرابی روکش آسفالت و فقدان نیوجرسی در برخی نقاط و بروز تصادف های رانندگی در این آزادراه در چند سال اخیر سبب شد تا مردم خواهان بهسازی آن باشند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه نُخست حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

منبع: خبرگزاری ایرنا 

دیدگاه / پاسخ