حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به استان اصفهان اختصاص یافت

بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به استان اصفهان اختصاص یافت

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا میثم مداحی  اظهار کرد: افزود: دستگاه‌های متولی با اولویت‌بندی ظرفیت‌ها و بررسی دقیق و کارشناسی طرح‌های معرفی شده نسبت به جذب سریع با اثربخشی بالا و بهبود در شرایط اقتصادی مردم اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: مبلغ ۶۲۰ هزار میلیارد ریال از محل منابع این بند بر اساس شاخص های جمعیت و نرخ بیکاری بین استان ها و شهرستانها تخصیص پیدا می کند.

به گفته وی، تخصیص این اعتبارات در هر استان با اولویت مناطق محروم و حاشیه نشین، فعالیت های خلاق و دانش بنیان و تعاونی هاست.

مداحی خاطرنشان کرد: این اعتبارات به‌منظور حمایت از اشتغال و در اجرای بند "ب " ماده ۸۹ قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و با اولویت زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: مدل و مبنای توزیع و همچنین سرمایه‌گذاری صورت گرفته از این تسهیلات باید به صورت عادلانه و براساس ظرفیت‌های شهرستان‌ها و همچنین لحاظ نمودن شاخص‌های اقتصادی همچون نرخ بیکاری صورت پذیرد تا حداکثر استفاده از این تسهیلات به نفع مردم محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان،  توجه به طرح‌های دانش بنیان به عنوان یکی از اولویت‌های مهم سرمایه‌گذاری در راستای تحقق شعار سال را مهم دانست و گفت: استان اصفهان در زمینه ایجاد و شکوفایی طرح‌های دانش بنیان از ظرفیت بالایی برخوردار است و این مهم نیازمند نگاه مدیران و حمایت جدی‌تر آن‌ها از این طرح‌ها می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش جهادی و هماهنگی و همراهی بیشتر دستگاه‌های متولی و بانک‌های عامل تمام تسهیلات با حداکثر کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب گردد و نظارت مدام و مستمر بر طرح‌های معرفی شده تا زمان بهره برداری صورت پذیرد.

دیدگاه / پاسخ