حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
تأکید استاندار اصفهان بر ایجاد فصلی جدید از همکاری رسانه‌‌ها و مدیران

تأکید استاندار اصفهان بر ایجاد فصلی جدید از همکاری رسانه‌‌ها و مدیران

باخبرباش به نقل از فارس ، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در نشستی با مدیران رسانه‌های استان اظهار کرد:  اگر دنبال هستیم که مسائل فلات مرکزی را حل کنیم نیاز است موضوعات را  به صورت کلان و همه جانبه و نه بخشی بنگریم و در عین حال حقوق یکدیگر را هم رعایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی آب پشت سد در کم‌ترین حالت ذخیره خود قرار دارد، خشکسالی بلند مدت وجود دارد و به این علت نیاز است مراقب باشیم تا آب شرب مردم به خطر نیفتد.

مرتضوی با بیان اینکه از وضعیت سخت کشاورزان عزیز مطلع هستیم و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته‌ایم، تصریح کرد: دشمنان از طرق مختلف تلاش می‌کنند مردم را تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی و رسانه‌ای قرار دهند اما تلاش دولت این است تا با همدلی به مشکلات فائق آییم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: از روز اول مسؤولیتم نیازی نبود کشاورزان برای بیان مشکلات به من مراجعه کنند؛ شب اول به جوی آباد و روز بعد هم به شرق اصفهان رفتم و کشاورزان عزیز علیرغم مشکلات و سختی‌هایی که داشتند با بزرگی استقبال کردند و جلساتی هم برگزار شد.

وی با اشاره به اتفاقات پنجم آذر ماه توضیح داد: دشمنان و ضدانقلاب برنامه‌ریزی کرده بودند تا از مطالبات کشاورزان سوءاستفاده کنند و فضای استان را به سمت ناامنی پیش ببرند و رسانه‌های دشمن نیز در خدمت این هدف قرار داشت تا جایی که فردی که چند سال قبل از داعشی‌های حاضر در سوریه بود را به دروغ شهید معرفی می‌کردند.

مرتضوی عنوان کرد: در تجمع ۲۸ آبان مردم و کشاورزان اصفهان در فضایی آرام و منطقی مطالبات را مطرح کردند اما هفته بعد از آن به این صورت نبود و جریانی خارج از کشور با برنامه‌ریزی مدیریت را در دست گرفته بود و علیرغم اینکه کشاورزان اعلام کردند تجمعی ندارند اما جریان نفاق و ضدانقلاب تلاش می‌کردند همچنان با تزویر مقاصد شوم خود را دنبال کنند.

امنیت و آرامش مردم در اولویت قرار دارد

استاندار اصفهان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش اصلی، انسجام بخش و وحدت‌آفرین را ایفا می‌کنند، تأکید کرد: اگر قصد داریم فصلی جدید از تعامل و همراهی رسانه و مدیران را تعریف کنیم، ناشی از رویکردی است که همه دنبال آن هستیم؛ یعنی قصد داریم با آسایش رفع مشکلات مردم اتفاق بیفتد؛ در این مسیر همگی حول هدفی مشترک جمع می‌شویم تا باهم کار کنیم و هر شخصی در این مسیر نقشی دارد.

وی بیان داشت: اگر جایی اشتباهی دیدید اعلام کنید چرا که اگر این همدلی شکل نگیرد در مسیری که پیش می‌رویم هر شخصی راه خود را می‌رود و در نتیجه به هدفی که مدنظر داریم نخواهیم رسید.

مرتضوی با تأکید بر اینکه امنیت روانی مردم بسیار اهمیت دارد، گفت: باید همه مراقبت کنیم اقدامی  یا سخنی باعث بر هم زدن امنیت روانی مردم و جامعه نشود.

استاندار اصفهان بیان کرد: تصوری که برخی مدیران از اصفهان دارند محدود به برخی مکان‌های تاریخی و گردشگری است و گاهی هم خود مدیران استانی با بیان غلط به تقویت این نگاه کمک کرده‌اند لذا اصفهان آن‌گونه که هست باید برای مدیران کشور تبیین و تشریح شود تا نگاه دقیق به مسائل داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت همراهی و حضور رسانه‌ها در کنار مدیریت استان اظهار کرد: روابط عمومی استانداری، روابط عمومی استاندار نیست بلکه محور هماهنگی و تعامل با رسانه‌های استان است و در این مسیر نیاز است با هم همکاری کنیم.

به گزارش فارس در ابتدای این نشست مدیران رسانه‌های مختلف به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مهمترین مسائل استان پرداختند.

دیدگاه / پاسخ