حالت شب
  • Monday, 22 April 2024
تقویت تجهیزات امدادی شهرستان سردسیر فریدونشهر ضروری است

تقویت تجهیزات امدادی شهرستان سردسیر فریدونشهر ضروری است

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایرنا منصور شیشه فروش افزود:به دستگاه‌های اجرایی در استان ابلاغ شده که نسبت به تقویت تجهیزات امدادی خود در این منطقه اقدام کنند.

وی با اشاره به بارش برف در غرب استان به ویژه شهرستان فریدونشهر گفت: با وجود اینکه این رحمت الهی باعث خوشحالی مردم این منطقه است ولی باید نسبت به امدادرسانی عمومی به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان با امکانات و تجهیزات مناسب اقدام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی و عوامل بحران شهرستان فریدونشهر، برق بیش از ۲۲ روستای منطقه پشتکوه این شهرستان که قطع بود وصل شد.

وی خاطرنشان کرد: حجم برف و کولاک در این شهرستان باعث شده تا نیروهای راهداری با تمام بضاعت تلاش خود را برای بازگشایی راه‌های مسدود شده این شهرستان انجام دهند ولی حجم برف به نحوی است که اجازه برف روبی را آنطور که مطلوب شهروندان و روستاییان است نمی دهد.

شیشه فروش یادآور شد: در چند روز اخیرگروه‌های های برف روب و امدادرسان استان همچنان در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده از برف هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های منطقه‌های فربی و جنوبی استان در این مدت با پشتیبانی ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات و۷۵۰ نفر نیروی راهداری برف روبی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در این مدت با هماهنگی دفتر امور شهری استانداری و استفاده از ظرفیت ۱۲ شهرداری معین و دستگاه‌های خدمات رسان سطح استان ماشین آلات کمکی در اختیار منطقه های شهری این شهرستان قرار گرفت.

فریدونشهر در ۲۰۰ کیلومتری غرب اصفهان و در بلندترین نقطه استان دارد که دارای ۸۵ روستای باسکنه است.

دیدگاه / پاسخ