حالت شب
  • Saturday, 04 May 2024
تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان برای 14 و 15 خرداد ماه

تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان برای 14 و 15 خرداد ماه

 اصغر زارع، رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: مراسم بزرگداشت ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) هر ساله با حضور اقشار مختلف مردم و دوست داران امام راحل در محل مرقد مطهر آن امام عزیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال به دلیل فروکش کردن بیماری کرونا، تعداد زیادی از مردم استان در قالب کاروان‌های زیارتی به وسیله اتوبوس و خودروی شخصی و یا به صورت پیاده از جاده‌های استان اصفهان به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت کنند به همین جهت پلیس راه استان اصفهان تمهیدات ویژه‌ای را در این خصوص در نظر گرفته و برای خدمت‌رسانی به مردم نیروهای خود را به حالت آماده‌باش در آورده است.

زارع با تأکید بر ارتقای ایمنی عبور و مرور زائران تصریح کرد: ارتقای ایمنی عبور و مرور زائران به ویژه کاروان‌های زوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در مراحل قبل، حین و بعد از مراسم در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد:  به رانندگان و زائرانی که قصد تردد به سمت مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) را دارند، می‌خواهیم از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و ضمن رعایت قوانین و مقررات همکاری لازم را با کارکنان پلیس راه استان داشته باشند و از رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی خودداری کنند تا سفری بی‌خطر داشته باشند.

دیدگاه / پاسخ