حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
جشن هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس اکما صنعت شخم در حضور نمایندگان این برند از سراسر کشور برگزار شد

جشن هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس اکما صنعت شخم در حضور نمایندگان این برند از سراسر کشور برگزار شد

هشتاد و پنج سال پیش ، زمانی که هنوز کشاورزی یکی از سخت ترین و اصلی ترین فعالیت های مردم به شمار میرفت ، حاج محمود افقری در نوجوانی و با پیشینه آهنگری تصمیم گرفت به واسطه یک اتفاق دست از شاگردی برداشته و تولید ابزار آلات کشاورزی را شروع کند و بعدها نام اکما صنعت شخم را به بازار معرفی کرد و در 7 دیماه 1402 با حضور نمایندگان ، فروشندگان، صنعتگران شروع 85 سالگی خود را در شهر اصفهان جشن گرفت .

این برنامه اگر چه در زمانی که زنده یاد حاج محمود افقری بین ما نیستند به پا شده ، اما به همت برادران افقری آنچنان باشکوه ، منظم و با یاد آن زنده یاد در سالن 6 مجموعه اصفهان سیتی سنتر و با حضور مهمانانی از شهر های مختلف کشور برگزار شد که در ذهن مشتریان قدیمی این شرکت ماندگار بماند.

سعید افقری در خصوص این جشن گفت : سالها بود که برای این لحظه منتظر بودیم تا فرصتی فراهم شود که هم یاد و خاطره پدر را زنده کنیم و هم با همکاران و بزرگان این صنعت دیداری صمیمی و شاد داشته باشیم .

مدیر عامل شرکت اکما صنعت شخم با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این گردهمایی گفت : به مدت دو روز میزبان جمع بزرگی از فروشندگان و تولید کنندگان و بزرگان صنعت ادوات کشاورزی از سراسر کشور بودیم و بسیار خوشحالیم که توانستیم میزبانی شایسته باشیم و لبخند رضایت و خاطرات ماندگاری برای میهمانان عزیزمان ثبت کنیم .

سعید افقری افزود: در این برنامه جشنواره فروش و قرعه کشی یک دستگاه تراکتور 399 دو دیفرانسیل ویژه خریداران محترم محصولات اکما صنعت شخم ، در حضور میهمانان و با دقت و صحت برگزار شد و نماینده خوش شانس ما از کرمان برنده جایزه شد که هدیه خود را تحویل گرفتند .

 

مشتریان امروز احترام و کیفیت را بر قیمت ترجیح می دهند 

دبیر اجرایی جشنواره با اشاره به اهمیت احترام به مشتریان و مصرف کنندگان در بازار داخلی و خارجی گفت : شرکت اکما صنعت شخم برندی خوش نام در سطح داخلی و خارجی است که در همین راستا تصمیم برگزاری جشن هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس شرکت گرفته شد و ماه ها تلاش تیم اجرایی در جهت دعوت مهمانان ، رزرو و اقامت در یکی از بهترین هتل های اصفهان ، گردش نیم روزی ، جشنواره فروش و قرعه کشی یک دستگاه تراکتور ویژه عاملین و در مرحله بعدی یک دستگاه پژو پارس ویژه مصرف کنندگان محصولات پیش بینی شد .

محمد رضا حسنی افزود : این شرکت میراث یکی از بزرگان صنعت اصفهان زنده یاد حاج محمود افقری است که به دست پسران آن زنده یاد با کیفیت ترین ادوات خاکورزی را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کرده است . ما در اصفهان صنایع بسیاری داریم که پتانسیل رشد و حضور پرقدرت در بازار داخلی و خارجی را دارند و تکریم مشتریان و مصرف کنندگان یکی از راه های اعتماد سازی و ارتباط سازی موثر در بازار و برندسازی می باشد که توانستیم درمورد شرکت اکما صنعت شخم با یک برنامه ریزی دقیق به این مهم دست پیدا کنیم .

وی ادامه داد : نقش منابع انسانی مجرب در شکل گیری و اثر بخشی این شرکت بسیار نمایان است و اگر تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ آنها نبود رسیدن به چنین جایگاهی محقق نمی شد و البته از همدلی و ترکیب حرفه ای برادران افقری در حوزه مدیریت و تولید هم نباید گذشت و استاد مجید افقری بعنوان قلب کارخانه و استاد سعید افقری در نقش مدیر توانسته اند این برند را در اذهان فروشندگان و مصرف کنندگان با کیفیت و خوش قول ثبت نمایند. این برنامه در 2 روز 6 و 7 دیماه با حضور بیش از 250 مهمان از بین فروشندگان مطرح کشور در حوزه ادوات کشاورزی به همراه خانواده ، مسئولین و پرسنل در مجموعه اصفهان سیتی سنتر برگزار شد .

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه / پاسخ