حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
حادثه رانندگی در اصفهان سه کشته برجا گذاشت

حادثه رانندگی در اصفهان سه کشته برجا گذاشت

 باخبرباش/ سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس ساعت ۲۳ و ۴۴ دقیقه دیشب در بزرگراه خلیج فارس بعد از سیتی سنتر به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عباس عابدی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل این حادثه، افزود: در این حادثه رانندگی سه نفر شامل یک زن و ۲ مرد فوت کردند.

سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، دلیل این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و برخورد با شیء ثابت اعلام کرد.

بزرگراه خلیج فارس حد فاصل بین پل راهداران تا پلیس راه اصفهان - مبارکه است.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به ۲ حادثه گاز گرفتگی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ساعت یک و ۳۵ دقیقه بامداد امروز مسمومیت با گاز مونوکسید کربن بدلیل اشکال در خروجی بخاری در دیزیچه مبارکه به مرکز اورژانس گزارش شد.

عابدی اضافه کرد: این حادثه یک مصدوم مرد ۴۰ ساله به همراه داشت که به بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه منتقل شد.

وی به حادثه دوم گاز گرفتگی اشاره کرد و گفت: حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ساعت ۶ و ۱۳ دقیقه امروز صبح در قهدریجان و به‌دلیل تهویه نامناسب محیط به مرکز اورژانس اعلام شد.

وی افزود: بر اثر این حادثه یک مرد ۱۷ ساله مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شد.

سال گذشته حدود ۲۰ درصد امدادرسانی‌های اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان اصفهان مربوط به سوانح رانندگی در شهرها و مسیرهای برون شهری این منطقه بود.

از مجموع ماموریت‌های تصادفی سال قبل، ۲۷ هزار و ۲۶۰ مورد در محدوده شهری و ۳ هزار و ۶۲۸ مورد جاده‌ای بود.

در زمان حاضر ۱۶۰ پایگاه اورژانس شامل ۸۰ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی، پنج اتاق فرمان و ۲ اتوبوس آمبولانس در استان اصفهان فعال است.

دیدگاه / پاسخ