حالت شب
  • Thursday, 28 March 2024
خانواده‌ها برای جبران نقصان آموزشی همراهی کنند

خانواده‌ها برای جبران نقصان آموزشی همراهی کنند

باخبرباش/ محمدرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی سلام اصفهان با بیان اینکه سامانه شاد نسبت به گذشته ارتقای خوبی پیدا کرده است، اظهار داشت: با وجود این در دوره خاصی به‌واسطه اینکه بار زیادی را تحمل کرد، مقداری دچار اختلال شد، اکنون اختلال خاصی ندارد یا به تعبیری مشکلات این سامانه کمتر شده است.

وی ادامه داد: آموزش غیرحضوری به‌صورت آفلاین و آنلاین هدف اصلی آموزش نیست و نمی‌تواند صددرصد آموزش مد نظر ما را پوشش دهد و تلاشمان باید به نحوی باشد که نیازی به آموزش غیرحضوری نداشته باشیم و فرایند یاددهی یادگیری در کلاس اتفاق بیفتد و به‌صورت حضوری باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به مصاحبه روز گذشته وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش بر این است که موضوع آموزش غیرحضوری را به حضوری تبدیل کنیم، بسیاری از خانواده‌ها دغدغه فراوانی دارند که آموزش باید حضوری باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان برای ما بسیار مهم است، ابراز داشت: آموزش نیز جزئی از سلامت آنان است و آموزش سالم و سلامت جسم توأمان با هم باید اتفاق افتد.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی کنونی یک سری از عوامل باعث شد تا تقریباً آموزش تحت‌تأثیر قرار بگیرد و کیفیت صددرصدی مورد انتظار ما را نداشته باشد، خانواده‌ها همراهی کنند و مدارس در خدمت هستند تا کم و کسر آموزشی در زمان‌هایی که برای مدارس مشخص می‌کنیم جبران شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای مدارس، پنجشنبه یا فرصت بعدازظهر استفاده شود تا کیفیت آموزشی کاهش نیابد؛ آموزش در همه دوره‌ها مهم است، بخشی از آن اساسی و پایه‌ای است و بخشی از آن در ورود به دانشگاه مؤثر است و همراهی و ه 

دیدگاه / پاسخ