حالت شب
  • Tuesday, 16 April 2024
خط‌و‌نشان سرمربی کرواسی پس از حذف برزیل

خط‌و‌نشان سرمربی کرواسی پس از حذف برزیل

 باخبرباش/ زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم‌ملی کرواسی، پس از حذف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی می‌گوید تیمش آماده رقابت با هر حریفی در مرحله نیمه‌نهایی است.
دیدار تیم‌های کرواسی و برزیل در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار شد و کرواسی پس از پایان وقت‌های اضافه با تساوی 1-1، برزیل را در ضربات پنالتی شکست داد.
دالیچ پس از پایان بازی در گفت‌وگو با شبکه HRT کرواسی گفت: این پیروزی برای مردم کرواسی است. ما پس از یک مسابقه عالی، موفق شدیم بزرگ‌ترین نامزد قهرمانی را از مسابقات حذف کنیم.
وی افزود: اینجا کرواسی است. ما غرور، شجاعت، اعتماد به نفس و میهن پرستی داریم. کرواسی همیشه بهترین است. هیچکس نباید توانایی‌های ما را دست کم بگیرد. هیچ چیز برای ما تمام نشده و ما ادامه خواهیم داد. ما می‌توانیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم.
دالیچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی نیز درباره ضربات پنالتی صحبت کرد و گفت: ما دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای داریم که در مهار پنالتی‌ها مهارت دارد و در جریان بازی نیز نقش مهمی داشت.
او با تمجید از مودریچ ادامه داد: لوکا مودریچ نیز همیشه نقش زیادی در هدایت تیم در زمین بازی دارد.
سرمربی کرواسی ادامه داد: ما عالی هستیم چرا که بازیکنانی جنگنده و با روحیه بالا داریم که در هر چالشی پیروز می‌شوند. ما فضاها را به خوبی بستیم و پس از اینکه یک گل دریافت کردیم، به بازی برگشتیم؛ همانطور که مقابل ژاپن هم این اتفاق رخ داد.
او در پایان گفت: با این روحیه جنگندگی می‌توانیم در نیمه نهایی به مصاف هر حریفی برویم و به توانایی‌های خود ایمان داریم.

 

 

 

دیدگاه / پاسخ