حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
غرب برخوردارتر از شرق اصفهان است/بیمارستان خورشید بازهم کرونایی شد

تامین اجتماعی اطلاعات آنژیو گرافی را در سامانه وزارت بهداشت بارگذاری کند، اجازه بهره برداری می دهیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

غرب برخوردارتر از شرق اصفهان است/بیمارستان خورشید بازهم کرونایی شد

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام اینکه غرب اصفهان برخوردار تر از شرق اصفهان است و هنگامی که از سمت خمینی شهر، نجف آباد، تیران ، داران و فریدونشهر  عبور کنیم مجهز به یک بیمارستان است اما وعده ما برای ساخت بیمارستان در بوئین میاندشت هنوز محقق نشده است و آنچه دردناک است اینکه در شرق اصفهان که به سمت کوهیایه و ورزنه و غیره می رویم به علت پراکندگی جمعیت هنوز موفق به ساخت بیمارستان جنرال 800 تخت خوابی در ورزنه نشدیم که ده ها کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، بهروز کلیدری مدت زمان ساخت برای بیمارستان جنرال ورزنه را 5 سال اعلام کرد و گفت: نبود پت اسکن در استان اصفهان یک نقصه بزرگی است که خوشبختانه یک پت اسکن در بیمارستان فارابی مستقر کردیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان خورشید نیز به بیمارستان کرونایی ملحق شد، ادامه داد: بیمارستان صدوقی و یکی از بیمارستان های تامین اجتماعی نیز بیمارستان کرونایی است و در صورت افزایش تعداد بیماران، بیمارستان امین نیز به بیمارستان های کرونایی ملحق شد.


بیشتر بخوانید؛ 

نگاه بالا به پایین وزیر بهداشت به درمانگران تامین اجتماعی


 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در خوزستان شاهد ابتلای کودکان به کرونایی انگلیسی هستیم و در همین راستا بیمارستان تخصصی امام حسین به عنوان بیمارستان رفرال فعال کردیم.

وی با بیان اینکه به منظور راه اندازی و بهره برداری از اتاق عمل، انژیوگرافی و ای سی یو باید  زیرساخت های آن که وارد کردن اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت است، تکمیل شود و اجازه بهره برداری داده شود، گفت: در صورتی که تامین اجتماعی این مرحله از کار را پیش ببرد ظرف 24 ساعت مجوز بهره برداری به آنها داده میشود.

کلیدری از صف های طولانی 4 ماهه برای رادیوتراپی خبر داد  و اضافه کرد: در این راستا به منظور کاهش صف های انتظار بدون اینکه بخش اداری مرکز رسا در شهرک سلامت طی شود، مجوزه بهره برداری با مسئولیت خود ما انجام شده چون  که مجوزهای لازم داده شده است.

وی افزود: بخش پژوهش ساختارهای خودش را دارد و هر گونه پژوهشی که مراحلش در معاونت پژوهشی طی شده باشد، اطلاعات آن در اختیار بخش پژوهش به شکل محرمانه قرار می گیرد.

دیدگاه / پاسخ