حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
دست مافیا را نباید قطع کرد، هدف ما دشمنی با مافیا نیست!!!

رونق اقتصادی دکور داخلی است و فونداسیون اقتصاد ما آشتی با دنیا، مبارزه با ایران هراسی، بهبود روابط خارجی و شفاف‌سازی و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی است.

رئیس ستاد مردمی ثمر استان اصفهان:

دست مافیا را نباید قطع کرد، هدف ما دشمنی با مافیا نیست!!!

"به عقیده بنده دست خیلی از مافیاها را نباید قطع کرد، بلکه آنها را همسو در جهت منافع ملی کرد و ما قرار نیست با همه دشمنی داشته باشیم چون هر نوع دشمنی هزینه‌ای دارد" این گفته رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی درحالی مطرح شد که  اول اینکه معنی کلمه مافیا یعنی اخلال گر و چگونه میتوان یک اخلال گر را هم سو با نظام کرد و اگر بخواهیم با قدرت قدرتمندان گره خورد یعنی با مافیا هم گام شدن  است.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، رئیس ستاد مردمی ثمر استان اصفهان تعامل را دیگر اقدامات تاثیر گذار در حل مشکلات کشور دانست و گفت: باید بتوانیم قدرتمندان را با منافع ملی و مردم همسو کنیم و آنها هم منافع خود را داشته باشند اما در راستای منافع و رونق کشورباشد.

بیات ویژگی یک رئیس جمهور خوب را علاوه بر توانایی‌های فردی، همگرایی و پشتوانه قوی، پاکدستی دانست و اظهارکرد: یک رئیس جمهور باید ثابت کرده باشد که هم خودش و هم اطرافیانش پاک‌دست هستند.

رئیس ستاد مردمی ثمر در استان اصفهان گفت: فونداسیون اقتصاد ما آشتی با دنیا، مبارزه با ایران هراسی، بهبود روابط خارجی و شفاف‌سازی و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی است.

بیات اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از ظرفیت بلقوه صنایع دستی و گردشگری میتوان استفاده کرد چرا که در مبحث اشتغال مشاغل دوستدار محیط زیست زیادی داریم.

وی بیان داشت: اکنون ما یک وزارت گردشگری و صنایع دستی داریم که با همین وزارتخانه می‌شود تا ۵۰ درصد مشکلات اشتغال کشور را برطرف کرد و این در حالی است که این وزارتخانه برای ما هزینه‌بر است.

رئیس ستاد مردمی ثمر در استان اصفهان کل صادرات صنایع دستی کشور در سال ۱۳۹۹ را سیصد میلیون دلار عنوان کرد و گفت: از این مبلغ، ۹۹ میلیون دلار آن چمدانی بوده است، یعنی مسافران به عنوان سوغات با چمدان خود از کشور خارج کرده‌اند.

وی ادامه داد: صنایع دستی برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی‌کند و فقط تولید فرش دستباف ۲ میلیون شغل مستقیم دارد که اگر در عدد ۴ ضرب شود شغل ۸ میلیون نفر را تامین می‌کند که به عنوان نمونه در حوزه صنایع دستی می‌توان از آن نام برد.

فونداسیون اقتصاد ما آشتی با دنیا است

رئیس ستاد مردمی ثمر در استان اصفهان در خصوص حوزه صنایع دستی اذعان کرد: اگر در حوزه صنایع دستی، سیاست در خدمت اقتصاد باشد وزارت خارجه باید برای ایجاد نمایشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری بازاریابی و فعالین این حوزه را حمایت کند و البته این به معنای دخالت دولت نیست و دولت نباید خود نمایشگاه گردشگری ایجاد کند‌.

وی در ادامه افزود: دولت باید زمینه عرضه صنایع دستی، توسط بخش خصوصی را فراهم کند و فرهنگ صلح و دوستی را در جهت جذب گردشگر ارائه کند که با این اتفاق بخشی از صنایع مانند نساجی به چرخه تولید باز می‌گردند.

بیات با اشاره به حضور گردشگر و تاثیر آن بر درآمد هتل‌ها گفت: حضور گردشگر در کشور در بسیاری از مشاغل دوستدار محیط زیست تاثیر دارد و باید زیرساخت‌های گردشگری از جمله هواپیمایی، هتل‌داری و حمل و نقل را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: رونق اقتصادی دکور داخلی است و فونداسیون اقتصاد ما آشتی با دنیا، مبارزه با ایران هراسی، بهبود روابط خارجی و شفاف‌سازی و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی است.

 

 

دیدگاه / پاسخ