حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
دولت بدون بخش خصوصی موفق به اصلاح نظام درمان نخواهد شد

"من حساب کردم اگر یک هزار نفر مثل ما کار می کردند در سال 720 میلیون متر مکعب آب تولید میشد یعنی به اندازه زاینده رود و معیشت انسان ها در اصفهان آب وجود داشت.

در مراسم تجلیل از خبرنگاران از سوی مجموعه سیتی سنتر اصفهان

دولت بدون بخش خصوصی موفق به اصلاح نظام درمان نخواهد شد

 مدیر مجموعه شهرک سلامت اصفهان گفت: دولت بدون بخش خصوصی موفق به اصلاح نظام درمان نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، مسعود صرامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران  اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی هیچ گاه موفق به اصلاح نظام درمان نخواهد بود بلکه بخش خصوصی را کنار کار خودش باید داشته باشد.

وی با بیان اینکه نه بخش خصوصی بدون دولت و نه دولت بدون بخش خصوصی سالم دوام نخواهد آورد، ادامه داد: روزانه 2 میلیون لیتر آب شرب از آب خاکستری(پساب) تولید می‌کنیم و این همان آبی است که در سیفون سرویس بهداشتی و تهویه هوا و فضای سبز به کار برده می‌شود.

مدیر مجموعه شهرک سلامت اصفهان تصریح کرد: "من حساب کردم اگر یک هزار نفر مثل ما کار می کردند در سال 720 میلیون متر مکعب آب تولید میشد یعنی به اندازه زاینده رود و معیشت انسان ها در اصفهان آب وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه زاینده رود میتوانست پر آب باشد اما خودمان درایت نداشتیم و دقت نکردیم،اضافه کرد: این میراث از بچه‌ها و نسل آینده پیش ما امانت گذاشته و نتوانستیم خوب نگهداری کنیم.

صرامی به مکالمه خود با نماینده مجلس در حالی اشاره کرد که در دعوت از وی برای بازدید از پروژه های مختلفی که در جهت رفاه حال مردم اصفهان صورت گرفته است، با این جمله مواجه شده که تیزرش را بفرستید تا مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: پروژه اولین پارک فناوری پزشکی کشور در اصفهان را میتوانم تیزرش را ارسال کنم اما تکریم از بیمار را نمیتوان با تیزر نشانتان بدهم.

وی ادامه داد:  ما شهرک سلامت را درست نکردیم که به درمان بیماران بپردازیم بلکه بدنبال تحت شعاع قرار دادن نحوه خدمات درمانی در کشور است.

صرامی اعلام کرد: ما بدنبال پیشگیری از بیماری هستیم نه اینکه از توان خیران سلامت برای درمان سرطانی ها استفاده کنیم.

وی گفت: سرطان وقتی در یک نقطه ای از بدن بروز کند با درمان تنها می توان بهبود دهیم و زمان مرگ را به تاخیر بیندازیم.

مدیر مجموعه شهرک سلامت اصفهان از احداث اولین پارک فناوری هسته ای در اصفهان خبر داد و گفت: کاری که هزاران شرکت دانش بنیان در شهرک علمی تحقیقاتی بدلیل نبود پول نتوانستند انجام دهند ، موفق به عملیاتی کردن آن شدیم.

وی با بیان اینکه در بخش های دولتی برای زمان ارزش قایل نیستند و بجای اینکه  وقت آن نخبگانی که میتوانند کار کنند را آزاد بگذارند، درد به در تهیه پول بودند و غالبا اجرای برنامه های انها نیمه کار میماند، گفت: دلیل عدم موفقیت شرکت های دانش بنیان در اجرای برنامه ها، نبود پول است که در پی درخواست وام، بعد 5 سال یک دهم مبلغ وام به آنها تعلق میگیرد و در واقع نمیتوانستند به آرمان هایشان جامه عمل بپوشانند.

صرامی همچنین در این مراسم که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران برگزار شده بود، قلم زدن برای مردم و در جهت حمایت از اقشار فقیر را یک الزام معرفی کرد و گفت: خبرنگاران به جهت قلم و جایگاه و اندیشه ای که دارند میتوانند نقش موثری در ارتقای هر جامعه ای داشته باشند.

وی همچنین از احداث 2 سالن روباز سینما در بهارستان خبر داد و گفت: 5 سینما در مجموعه فرهنگی در بهارستان در حال ساخت است که 3 سالن سرپوشیده است.

قابل ذکر است که در این مراسم از 40 خبرنگار تجلیل بعمل آمد.

دولت بدون بخش خصوصی موفق به اصلاح نظام درمان نخواهد شد
دولت بدون بخش خصوصی موفق به اصلاح نظام درمان نخواهد شد

دیدگاه / پاسخ