حالت شب
  • Saturday, 27 July 2024
دکتر علیرضا امیران یک پزشک مجرب در اصفهان برای انواع جراحی های ابدومینوپلاستی و ساکشن غبغب

دکتر علیرضا امیران یک پزشک مجرب در اصفهان برای انواع جراحی های ابدومینوپلاستی و ساکشن غبغب

هیچ کس علاقه ای به پیر شدن و یا بد فرم بدن جسمی ندارد و این موضوع شاید در خانم ها بیشتر مورد توجه باشد و قطعا در چنین مواقعی به دنبال روشی را برای از بین بردن نشانه های آن می گردند.

یکی از شایع ترین مشکلات فرمی بدن در ناحیه شکم و انباشت چربی و افزایش چین و چروک های آن است که امروزه با جراحی شکم که با نام های تامی تاک ، ابدومینوپلاستی شناخته می شود  به خوبی به سطحی صاف در شکم دست پیدا می کنید . این عمل با برداشتن چربی اضافه شکم موجب می شود ظاهر افتاده شکم برطرف شود اما باید در نظر داشته باشید عمل  ابدومینوپلاستی با لیپوساکشن شکم متفاوت است و با توجه به شرایط زیباجو و نظر جراح گاهی با لیپوساکشن ترکیب می شود.

در صاف کردن شکم که جراحی شکم ابدومینوپلاستی نام دارد، پوست اضافه و چربی برداشته می شود و در بسیاری موارد عضلات جدا و ضعیف را ترمیم و نمایه شکمی صاف تر و سفت تری به دست می آید ، اما با توجه به حساس بودن این عمل باید دو نکته را رعایت کنید یک انتخاب یک پزشک خوب و با تجربه و دوم مراقبت های بعد از این عمل 

دکتر علیرضا امیران که یک فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی و همچنین جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است در زمینه این عمل می تواند به شما کمک کند . 

این پزشک با تجربه که  12 سال فعالیت جراحی عمومی در درمانگاه فرهنگیان شاهین شهر و  درمانگاه دولت آباد اصفهان  ،بیمارستان شهدای لنجان زرین شهر  و   بیمارستان حجتیه اصفهان را دارد با ده ها عمل موفق و موثر در این زمینه می تواند در کلینیک تخصصی روژان به ویزیت شما و بررسی دقیق شرایط این عمل بپردازد .

دکتر علیرضا امیران با دارا بودن مدارک معتبر جراحی زیبایی مثل لیپوساکشن ، ابدومینو پلاستی ، ژنیکو ماستی و انجام انواع جراحی های بلفارو پلاستی و  ساکشن غبغب یک پزشک مجرب در اصفهان است که می توانید برخی از نمونه های عمل انجام شده این پزشک را در ادامه مشاهده کنید .

 

 

 

 

 برای ویزیت توسط دکتر امیران می توانید از راه های زیر اقدام کنید .
کلینیک زیبایی روژا
  • اصفهان ، خیابان پروین ، نرسیده به پل سرهنگ.طبقه سوم  درمانگاه  ثامن الائمه ، کلنیک تخصصی زیبایی روژا
  • 03135815331
  • 09338078745
  • www.roja-clinic.ir
  •     اینستاگرام کلینیک روژا rojaclinic_

 

رپرتاژ 

 

دیدگاه / پاسخ