حالت شب
  • Sunday, 28 April 2024
راهپیمایی خودرویی و موتوری در 22 بهمن

راهپیمایی خودرویی و موتوری در 22 بهمن

 رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان از راهپیمایی خودرویی و موتوری در 22 بهمن خبر داد و افزود: شهروندان برای شرکت در راهپبمایی موتوری و خودرویی از سلامت خودرو مطمئن باشند.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، علی مولوی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در این برنامه رعایت فاصله خودرو با خودروی جلویی، تمرکز و پرهیز از اقداماتی که موجب حواس پرتی راننده خودرو شود، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتور سیکلت مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: طول مسیر حرکت خودروها و مسیرهای منتهی به سمت میدان امام حسین(ع) پوشش ترافیکی داده شده است و محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و در طول مسیر از حرکت خودروهای سنگین ممانعت خواهد شد.

معاون عملیات سپاه صاحب الزمان (عج) نیز در این نشست گفت: امسال به مناسبت دهه فجر رزمایش گردان‌های بسیج به نام "الی بیت المقدس" از ۱۲ بهمن با نام آغاز و تا ۲۲ بهمن در سطح استان ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار مصطفی صانعی تصریح کرد: امنیت پایدار و نمایش اقتدار گردان‌های بسیج از مهمترین اهداف این رزمایش است.

وی اضافه کرد: در این رزمایش گشت‌های محله محور رضویون توسط حوزه و پایگاه‌های بسیج، رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر توسط نواحی و اقشار بسیج، تورهای ایست و کنترل در مبادی ورودی و خروجی شهر در حال اجراست‌.

معاون عملیات سپاه صاحب الزمان (عج) خاطر نشان کرد: همچنین شب ۲۲ بهمن نورافشانی، هم در نقاط مختلف شهر توسط پایگاه‌های بسیج و در سطح میدان‌های اصلی  و هم به صورت متمرکز استانی راس ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد و توزیع سومین مرحله کمک‌های مومنانه از دیگر اقدامات بسیج در دهه فجر امسال است که به دلیل امتداد این برنامه‌ها آمار کاملی از میزان آن نیست.

دیدگاه / پاسخ