حالت شب
  • Thursday, 18 April 2024
رفع مشکل ساکنان شهرک شهید کشوری ضرورت دارد

رفع مشکل ساکنان شهرک شهید کشوری ضرورت دارد

 باخبرباش/محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در مراسم افتتاح و بهره‌برداری ساختمان پست امداد شرکت گاز منطقه ۶ واقع در شهرک شهید کشوری و همچنین تکمیل پروژه گازرسانی به این شهرک علت افتتاح این ساختمان و دیگر پروژه‌های عمرانی در شهرک شهید کشوری را رسیدگی به نیازها و ضرورت‌های ساکنان این شهرک بیان کرد و گفت :ساکنان این شهرک نیازمند آرامش هستند و افتتاح این مرکز نیز در جهت ایجاد آرامش و خدمت‌رسانی به آنان است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و پیگیری‌های مکرر در خصوص رفع مشکلات شهرک شهید کشوری و لزوم ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و … به اهالی این شهرک گفت: تاکنون جلسات و پیگیری‌های زیادی با همکاری مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و شرکت عمران شهرک در خصوص ارائه امکانات و خدمات به این منطقه صورت گرفته و در تلاش هستیم با هم‌افزایی و همکاری بتوانیم خدماتی مطلوب و در شان مردم و مد نظر دولت سیزدهم ارائه کنیم‌.

احمدی با بیان اینکه پایگاه اورژانس و همچنین مراکز بهداشتی و درمانی این شهرک نیازمند تحول است، افزود: خدماتی در این شهرک نظیر پایگاه آتش نشانی ایجاد شده که به تجهیز و ارتقاء نیازمند است.

فرماندار اصفهان خاطر نشان ساخت : باید به گونه‌ای عمل کنیم تا اگر کسی ساکن این شهرک شد هیچ مشکلی در حوزه‌های مختلف آموزشی، بهداشت و درمان ، شهرسازی و … احساس نکند و با آرامش زندگی کند.

گفتنی است ساختمان پست تعمیرات و امداد گاز منطقه ۶ (شهرک شهید کشوری ) در زمینی به مساحت هزار مترمربع و بنای ۲۵۰ متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با همکاری شرکت گاز استان و شرکت عمران شهرک شهید کشوری افتتاح و به بهره‌برداری رسید، همچنین پروژه گازرسانی به بیش از ۶۰ هزار نفر از ساکنین این شهرک نیز تکمیل شد.

دیدگاه / پاسخ