حالت شب
  • Thursday, 25 April 2024
احداث 58 رمز ارز در اصفهان/ 310 هزار تومان تنها هزینه مجوز قانونی رمز ارز

آنچه باعث شده که غالبا رمز ارز را به شکل غیر قانونی و غیر مجاز انجام بدهند تعرفه برق است زیرا که در شکل غیر قانونی از برق کشاورزی یا صنعت برای رمز ارز استفاده میکنند اما در صورت رمز ارز مجوز دار تعرفه برق جداگانه می آید.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

احداث 58 رمز ارز در اصفهان/ 310 هزار تومان تنها هزینه مجوز قانونی رمز ارز

 

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از مجوز قانونی برای احداث 58 رمز ارز در اصفهان خبر داد و افزود: در همین راستا برای 685 هزار نفر اشتغالزایی و با سرمایه گذاری 13 هزار و 557 میلیارد ریال  انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، محمد زینلی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به منظور توسعه قانونی رمز ارز نیاز به حمایت رسانه ها داریم زیرا که تنها در لوای رمزارز می توانیم در شرایط سخت تحریم اقدام به واردات کالاهای اساسی و تکنولوژی کنیم.

وی رمز ارز را دور زدن تحریم ها دانست و افزود: آنچه باعث شده که غالبا رمز ارز را به شکل غیر قانونی و غیر مجاز انجام بدهند تعرفه برق است زیرا که در شکل غیر قانونی از برق کشاورزی یا صنعت برای رمز ارز استفاده میکنند اما در صورت رمز ارز مجوز دار تعرفه برق جداگانه می آید.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه برای دریافت مجوز قانونی رمز ارز نیاز به طی کردن بروکراسی های اداری طولانی نیست، تصریح کرد: برای دادن مجوز رمز ارز تنها 310 هزار تومان دریافت می شود.

سرمایه گذار اولین مزرعه رمز ارز قانونی در اصفهان با اشاره به اینکه آلودگی صوتی این مزرعه باعث شده که در دوراز منطقه مسکونی اقدام به راه اندازی آن کنیم ، ادامه داد: با راه اندازی هر مزرعه بین 300 تا 600 نفر شاغل می شوند.

وی با اظهار اینکه قرار نیست که دستگاه به صورت 24 ساعته روشن باشد، بلکه در ساعات پیک مصرف برق خاموش است، ادامه داد: از گرمای تولید شده مزرعه رمز ارز میتوان برای تامین آب گرم پیست اسکی فریدن استفاده کنیم.

وی گفت: راه اندازی مزرعه رمز ارز هیچ عوارضی برای کارکنان و کارگران آن ندارد.

همچنین مسئول شرکت شهرک های صنعتی خبر داد: هم اکنون 45 رمز ارز در شهرک صنعتی فریدن مستقر شده است و اولین ناحیه رمز ارز 49 هکتاری در محور اصفهان سگزی ساخته شود.

وی افزود: همچنین در نزدیکی محمد آباد جرقویه و سعید آباد اردستان مزارع رمز ارز از سوی شرکت شهرک های صنعتی ساخته می شود.

دیدگاه / پاسخ