حالت شب
  • Friday, 19 April 2024
روزهای سخت و تصمیمات سخت تری در پیش دارم

روزهای سخت و تصمیمات سخت تری در پیش دارم

 به گزارش باخبرباش به نقل از ایسنا : محرم نویدکیا در حاشیه اولین تمرین رسمی تیم در مقابل هواداران و رسانه ها در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برای فصل جدید نفراتی که نیاز داشتیم را گرفتیم، حُسن کار ما این بود که بازیکنانی که قرارداد آنها تمام شده بود ترجیح دادند که در کنار ما بمانند، البته برخی از بازیکنان خوب خود را از دست دادیم، سعی کردیم نفراتی را جایگزین کنیم که به تیم از نظر فوتبالی و شخصیتی کمک کنند و تمام تلاش خود را انجام دادیم که تیم خوبی برای فصل پیش رو جمع کنیم.

وی افزود: یکی از چالش هایی که در آینده با آن روبرو خواهیم بود هماهنگی و در کنار هم بازی کردن نفرات جدید و قدیمی تیم است، امیدوارم روند رو به جلوی خوبی داشته باشیم و این مشکلات را به مرور زمان حل کنیم تا فوتبال خوبی ارائه دهیم.

وی گفت: انتظار بالای هواداران طبیعی است،  هر کسی سرمربی سپاهان یا تیم‌هایی مثل ذوب آهن، استقلال، فولاد، تراکتور و پرسپولیس باشد انتظارات از آن‌ها زیاد است و این مسئله طبیعی است. می دانم که چنین چیزی وجود دارد و این مسئولیت من و کادر فنی را بیشتر می کند که بتوانیم بیشتر تلاش کنیم، تصمیمات بهتری بگیریم.

سرمربی طلایی پوشان سپاهان تاکیدکرد: می دانم روزهای سخت تری در پیش دارم و باید تصمیمات سخت تری بگیرم، امیدوارم که بتوانم در نهایت به تیم کمک کنم.

وی در خصوص حضور دروازه بان اتریشی تیمش خاطرنشان کرد: با فیلم هایی که دیده ایم و مشورتی که با کادر داشتیم به این نتیجه رسیدیم که با کریستوفر فصل را شروع کنیم، هر کسی دیدگاهی در مورد دروازه بان تیم خود دارد و من هم ایده‌هایی دارم و اینکه یک گلر حتما شیرجه های خوب بزند یا پنالتی گیر باشد و کار خاصی کند خیلی مدنظر من نیست؛ بیشتر انتظار دارم در کاربازی‌سازی از عقب زمین خوب کار کند.

وی ادامه داد: با توجه به سبک بازی تیم سپاهان که رو به جلو بازی می کند، ممکن است ضدحملاتی هم روی تیم داشته باشیم؛ بنابراین باید دروازه بان تیم بتواند پشت مدافعان تیم را به خوبی جمع کند، فکر می کنم دروازه بان هایی که داریم این موضوع را خوب انجام می دهند و همه آنها این لیاقت را دارند که شماره یک سپاهان باشند اما باید جلو برویم و ببینیم کدامیک بیشتر و بهتر به تیم کمک می کنند.

نویدکیا همچنین در ارتباط با قرعه کشی لیگ و اینکه ترجیح می دهد شروع لیگ برای تیمش چگونه باشد، گفت: برای تیمی که به دنبال موفقیت است این مسئله فرقی ندارد، اگر بخواهم منصفانه صحبت کنم خیلی ها دوست دارند بازی اول را در خانه با تیم‌هایی که شرایط آن‌ها کمی معمولی‌تر به نظر می آید بازی داشته باشند، البته که تمام تیم‌ها قابل احترام هستند. هیچ‌کس دوست ندارد هفته‌های اول با رقبای مدعی خود روبرو شود که امر طبیعی است تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید در طول لیگ با تمام تیم ها بازی داشته باشد.

وی بازی دوستانه با پرسپولیس را بنا به درخواست و صحبت های یحیی گل محمدی عنوان کرد و ادامه داد: سرمربی این تیم دوست داشت با تیم ما بازی دوستانه‌ای داشته باشند و این بازی در نظر گرفته شد، بارها گفته‌ام اگر چنین بازی هایی داشته باشیم تنش‌ها کمتر می‌شود، امثال من سرمربی، مربی، سرپرست و مدیرعامل اگر حرف های منطقی در فوتبال بزنیم، باعث نمی شویم هواداران را به خاطر یک برد یا باخت در مقابل هم قرار دهیم. سال گذشته هم چنین حس را نسبت به ذوب آهن داشتم همیشه تنش هایی در اصفهان بوده، اما سال گذشته با بازیکنان ذوب آهن صحبت کردم و ۴ بازی دوستانه با این تیم داشتیم و اتفاق خاصی هم رخ نداد.

وی تصریح کرد: امسال هم بازی دوستانه ای داشتیم و تنشی که همیشه بود کم شده و یک رقابت سالم ایجاد شده، با پرسپولیس و استقلال هم چنین موضوعی است، با اینکه می دانم در دنیای فوتبال این موضوع باب نیست که تیم‌های رقیب بازی تدارکاتی با هم داشته باشند؛ اما فکر می کنم در کشور ما نیاز است که این بازی ها انجام شود تا حساسیت‌ها کمتر شود هر چند تمام هواداران دوست دارند که تیم خود برنده شود.

نویدکیا در خصوص نقل و انتقالات سپاهان در این فصل و حواشی که در مورد برخی از بازیکنان از جمله مغانلو ایجاد شده بود، گفت: در مورد نقل و انتقالات ما خیلی کار معمولی انجام دادیم، سپاهان ۴ بازیکن از بهترین های خود را از دست داد و در مقابل ۴ بازیکن گرفتیم که بتوانند به تیم کمک کنند، محمد محبی را با شهریار مغانلو عوض کردیم، اتفاق خاصی رخ نداد، ما با تیم سانتاکلارا این تعویض را انجام دادیم و بقیه بازیکنان هم همین طور، البته برخی از بازیکنان آزاد بودند و اتفاقی نبود که بخواهیم به این صحبت ها توجه کنیم.

وی تاکیدکرد: سعی من بر این است که حواسم به کار خودم در تیم سپاهان باشد و با کمک کادر فنی هماهنگی لازم بین بازیکنان قدیم و جدید را ایجاد کنیم تا نتایج خوبی بگیریم، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری با تیم های پایه باشگاه بازی خواهیم داشت تا به آمادگی نود دقیقه ای برسند، بعد ۱۶ مهرماه بازی با پرسپولیس و ۲۱ مهرماه نیز با تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک، که البته این دو بازی بسته به قرعه کشی دارد و بعد از آن هم آماده لیگ می شویم.

سرمربی سپاهان که تلاش می کند از بازیکنان آکادمی سپاهان در تیمش استفاده کند،  گفت: خوب بودن بازیکنان آکادمی این است که صبور و مقاوم باشند، با سخت کوشی، تحمل و مقاومت بتوانند در آینده برای سپاهان بازی های خوبی به نمایش بگذارند، بازی در سپاهان خیلی سخت است بازیکنانی کنار تیم بودند و نتوانستند تحمل و صبوری کنند و از تیم جدا شدند.

دیدگاه / پاسخ