حالت شب
  • Sunday, 05 May 2024
سازمان زمین شناسی اصفهان فرونشست زمین را هشدار داد

سازمان زمین شناسی اصفهان فرونشست زمین را هشدار داد

 رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رئیس سازمان زمین شناسی اصفهان در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر گزارش نسبتا هشدار دهنده ای در ارتباط با فرونشست زمین اصفهان داد.

به گزارش خبرنگار باخبرباش، نورصالحی در جلسه علنی اسلامی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت:  پدیده فرونشست زمین در اصفهان بحث داغ فضای مجازی است، متاسفانه خشکسالی‌های اخیر و روند افزایش مصرف آب‌های زیرزمینی طی سال‌های گذشته و تغذیه نشدن چاه‌ها به دلیل جاری نبودن زاینده رود و همچنین ادامه یافتن برداشت از آب‌های تجدید ناپذیر باعث مشکل جدی فرونشست در اصفهان شده است.

 وی ادامه داد: در تابستان جاری اتفاقاتی در کلانشهر اصفهان رخ داد که اگر در جای دیگری بود  توجهات به آن جلب می شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تامین آب شرب کلانشهر اصفهان در بخش‌هایی به شکل تانکر تامین شد این موضوع زحمتهایی را برای مردم اصفهان در پی داشت؛ از شرکت آب و فاضلاب درخواست داریم که در پایان تابستان گزارشی از وضعیت آب شرب شهر اصفهان داشته باشند، همچنین از سازمان پارک ها و فضای سبز می‌خواهیم که گزارشی از وضعیت منابع آبی فضای سبز اصفهان ارائه کنند.

وی بیان داشت: تعاون به عنوان یکی از سه بخش مهم اقتصاد کشور مطرح است که متاسفانه به دلایل مختلف رشد کافی نداشته است و امیدواریم در سایه سایر بخش ها این بخش هم بتواند در کشور شکوفا شود.

نور صالحی افزود: تعاون در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و مشارکت مردم که از شعارهای اعضای شورای ششم هم هست، می تواند بروز و ظهور داشته باشد، امیدواریم با توجه به تعاون و در سایه همکاری، همدلی و مشارکت در راستای اعتلای برنامه های شهر و شهرداری گام برداریم.

دیدگاه / پاسخ