حالت شب
  • Tuesday, 30 April 2024
سامانه بارشی از دوشنبه هفته آتی وارد اصفهان می‌شود

سامانه بارشی از دوشنبه هفته آتی وارد اصفهان می‌شود

 به گزارش باخبرباش به نقل از آخرین خبر :حجت‌الله علی عسگریان، کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه هفته پیش‌رو به استان اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه از اواخر روز دوشنبه به استان وارد می شود و بیشتر مناطق استان به‌خصوص مناطق غربی و جنوبی را در برخواهد گرفت.
وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها فعالیت این سامانه توام با افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید حدود ۲۴ ساعت خواهد بود و بارندگی در نواحی سردسیر و کوهستانی به‌صورت برف پیش بینی می‌شود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان درباره وضعیت فعلی هوا در استان گفت: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در 3 روز آینده بر روی استان است. بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد  پیش‌بینی می‌شود.
علی عسگریان تصریح کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان 5 تا 7 درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: بویین میاندشت با منفی ۱۶ و خور و بیابانک با ۱۸ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان هستند.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی گفت: دمای اصفهان نیز در گرم‌ترین و سردترین ساعات به ۱۲ درجه  و منفی 5 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

دیدگاه / پاسخ