حالت شب
  • Friday, 29 March 2024
ستاره لهستانی لیگ ملت‌ها را از دست داد

ستاره لهستانی لیگ ملت‌ها را از دست داد

تیم ملی والیبال مردان لهستان باید بدون بزرگ‌ترین ستاره خود یعنی ویلفرد لئون در رقابت‌های قهرمانی جهان و لیگ ملت‌ها شرکت کنند.

ویلفرد لئون، ستاره کوبایی تیم ملی والیبال لهستان در مصاحبه با رسانه‌ها اعتراف کرده است که با وجود درد در ناحیه زانو خود برای مدت طولانی برای تیمش در باشگاه‌ها بازی کرده است. لئون  گفته است که او جراحی را انتخاب کرده و انتظار می‌رود که بازگشت به تمرینات حدود ۳ ماه برای این ملی پوش طول بکشد. باتوجه به این موضوع او بدون شک رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال را از دست خواهد داد. هم‌چنین  به احتمال زیاد این بازیکن به رقابت‌های قهرمانان جهان نخواهد رسید.

گفته می‌شود که این ستاره کوبایی تیم ملی والیبال لهستان با مشکل تخریب پروتیین کلاژن که تاندون زانو را تشکیل می‌دهد، دست و پنجه نرم می‌کند.

 لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۱۸ خردادماه سال جاری آغاز می‌شود و دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. در گروه مردان ۱۶ تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، ایران، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا در این رقابت‌ها حضور دارند.

 

دیدگاه / پاسخ