حالت شب
  • Friday, 26 April 2024
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اشتباهات داوری دیگر قابل تحمل نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اشتباهات داوری دیگر قابل تحمل نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تمدید قراردادش با این تیم برای فصل جدید گفت: در فوتبال نمی‌توان قول داد، اما قطعاً برای رسیدن به بهترین جایگاه در جدول تلاش می‌کنیم.

مهدی تارتار پس از تمدید قرارداد با باشگاه ذوب‌آهن برای فصل آینده، اظهار کرد: باید با تلاش و زحمت ذوب‌آهن را به روزهای خوب گذشته برگردانیم که قطعاً امری زمان‌بر است و نمی‌توان یک یا دوساله به آن رسید. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: باید صبور باشیم و آرام آرام پیش برویم، چرا که برداشت در فوتبال، از سال سوم به بعد است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره ترکیب تیم در فصل آینده، گفت: اگر بتوانیم بچه‌های خودمان را حفظ کنیم، ۲۰ یا ۳۰ درصد تغییر در تیم خواهیم داشت. تیم شکلش را به دست آورده و نتایج بازی‌ها بیانگر همین موضوع است.

تارتار حواشی عمدی یا سهوی داوری برای تیمش در این فصل را  غیرقابل تحمل دانست و خاطرنشان کرد: این فصل گذشت، اما در این فصل مانند سال‌های قبل به خصوص در خانه از ناحیه داوری ضربه خوردیم. قبول می‌کنیم که داوران به عمد این کار را نمی‌کنند و سهوی است، اما امیدوارم این اتفاق در سال آینده تکرار نشود. ظرفیت ما دیگر برای تحمل این نوع اشتباهات داوری تکمیل شده است.

وی تأکید کرد: در فوتبال نمی‌توان قول داد، اما قطعاً برای رسیدن به بهترین جایگاه در جدول تلاش می‌کنیم که این شامل همه چیز می‌شود.

دیدگاه / پاسخ